Det känns som hela BB just nu handlar om Emelie och Nardos, det är det enda jag läser överallt, deras "fans" har antingen väldigt många trollkonton eller också så har de en sinnesjukt stor fanbase, kanske en kombo.. Men är det NÅGON förutom jag som röstar på SIMON?? Känns ju som att ingen annan har en chans när emelie o nardos-armén tagit över hela insta och alla supportergrupper...
Jag tror att det finns massa fakekonton som mass likar. finns inte ens chans att dom sitter vid instagram 24/7... över 100 likes på några min hell fkn no
Varför pratar hon så varje gång det är nomineringar eller någon ska åka ut? Tror hon att folk tycker det är sött och att vi kommer rösta kvar henne pga det?
Hmm, du röstar alltså för du inte skulle gilla om Nardos vann? Varför, det är inte på liv och död direkt varför inte rösta på din favorit om det nu är Tanja. Jag personligen gillar inte Emelie men vinner hon så är det så no big deal. Det är trots allt bara ett tv program.😉🙏
Vem som helst får vinna med inte nardos. thats a big nono
När Madde åker ut så hoppas jag att majoriteten av hennes fans röstar på Emelie så att det blir svårare för Nardos att vinna i finalen. Med allt gratis stöd Nardos får på sociala medier nu så behöver Emelie det.
Ja, det är håller jag med om. Det är lite spännande trots allt med en utröstning om dagen nu, kräver uthållighet och där tror jag tyvärr både Judith, Madde och Simon ligger pyrt till. Kanske även Tanja.