2021-05-18, 17:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur lindrigt undan kom Nardos kontoansvariga när de repostade att Simon sprider virus och Emelie röstar på SD och allt fan det var?!

Det är HELT sjukt verkligen... Nardosarmén dödshotar folk på insta om de boostar fel person samt då att Nardos kontoansvariga delar rent hat mot Emelie och Simon. Hackar på Emelies utseende och att hon röstar SD (om hon så hade gjort det så är det väl fan hennes ensak dessutom) och att Simon sprider virus och är äcklig..
De beter sig inte direkt exemplariskt själva.
2021-05-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jodå simon har fans när jag tittade på instagram imorse så var det bara inlägg med emelie nardos och simon

vem har du röstat på? Jag la min röst på Simon såklart men är lite orolig att han får åka...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag börjar gå i tankarna att överge tanja för att rösta på emelie. nardos får inte vinna.

Hmm, du röstar alltså för du inte skulle gilla om Nardos vann? Varför, det är inte på liv och död direkt varför inte rösta på din favorit om det nu är Tanja. Jag personligen gillar inte Emelie men vinner hon så är det så no big deal. Det är trots allt bara ett tv program.😉🙏
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Det är det nardos sekten inte inser att pga hon favoriseras blir vi som följer irreterande och ogillar henne. Men så klart ogillar man en utländsk i Sverige så dras ju rasist kortet. Så tröttsamt.

Inte bara det. Minsta avvikande åsikt från godhetsmaffian så är man rasist eller nazist oavsett om det gäller invandring, klimatfrågor, kosthållning, favoritfärg eller vad fan som helst.
"AIK är bäst!" M.m.men jag håller på Hammarby... "RASIST!!!"

Blir så trött.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Håller med.

Det kan bli roligt att följa 16 invandrare som är instängda i 100 dagar.

Men jag antar att det är censur 50% av tiden.
Äter hellre min skit i gaffelbit i 100 dagar än att se på BB, de har dödat konceptet 100 ggr om.
Sett BB sedan 7-barnsmamman fick orgasm på orgasm på träningscykeln.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om det blir BB 2022 låt det bli endast blattar som deltagare.
Så kan de göra kaos, fucka ur, skrika och ljuga om allt de äger, resor och allt de varit med om samt visa upp sina hittepålägenheter utan inblandning av rasister som håller på vita deltagare.

Jag ska aldrig mer se BB!

Inte jag heller.. åtminstone inte om 4:an ska ha det då de uppenbarligen inte klarar av att sköta programmet.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
vem har du röstat på? Jag la min röst på Simon såklart men är lite orolig att han får åka...
Han kommer att klara sig. Madde alt Judith åker idag och den av de som klarar sig idag, åker imorgon.
2021-05-18, 17:24
Medlem
Grattis era rasistiska kommentarer har nått nyheter 24 nu, och rykten säger att ni kommer hamna i större media snart *klappar* you played yourself hahah
Medlem
Nardos kommer skrika mer än sina elva små trollbarn

så no worries, prinsessan!
Medlem
Kan Judith OCH Nardos bara få åka hem nu idag? Fy fan vad det vore skönt att slippa dom.
2021-05-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Inte bara det. Minsta avvikande åsikt från godhetsmaffian så är man rasist eller nazist oavsett om det gäller invandring, klimatfrågor, kosthållning, favoritfärg eller vad fan som helst.
"AIK är bäst!" M.m.men jag håller på Hammarby... "RASIST!!!"

Blir så trött.

MVH/Gnomegirl.
Jag håller inte på något fotbollslag överhuvudtaget.
Är det nu jag ska få min bil uppeldad och sedan skjutas?
Adjö du grymma värld.
2021-05-18, 17:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Meh! Här trodde man att det skulle vara typ en designeroutfit och så är det en sketen munktröja och en t-shirt haha.. Jaja grattis då Nardos

Vad bra! Nu kan hon och Mergim gå omkring och vara Mr och Mrs BB.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in