2021-05-18, 16:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror verkligen om Katti fick minst röster första veckan att hon hade varit tvungen att lämna.

Men nu var det Nardos och hon fick stanna. Tänk vilken annorlunda säsong det hade varit utan henne? Riktigt tråkigt att hon fick vara kvar.

Själv tror jag inte ens att de räknade rösterna... De gjorde det för att Nardos skulle få sympati från början bara. Så konspiratorisk är jag, eller har blivit efter denna uppenbara säsong :P
2021-05-18, 16:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Har Tanja som den halvNorska hon är, klubbat ihjäl en sjöelefant på madrassen i utegården?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-18 kl. 16:11.
2021-05-18, 16:12
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror verkligen att Tanja och Emelie hade fått fler röster än Nardos i en final.

Men med tanke på att TV4 har Nardos som vinnare och influencers uppmanar folk som inte tittar på BB att rösta på Nardos pga rasism så har hon faktiskt en chans.

Men fan vad besviken BB-publiken kommer vara om Nardos vinner pga sociala medier. TV4 kommer vara tvungna att censurera ännu mer på sociala medier pga arga tittare om Nardos vinner för att hon är så hatad.

Om TV4 har en säsong nästa år så måste de göra så att folk som köper live är endast de som får rösta ut folk. Detta fungerar inte annars. De måste också sluta favorisera deltagare om de vill få upp tittarsiffrorna samt ta in äldre människor så att man får lyssna på intressanta diskussioner.
2021-05-18, 16:12
Medlem
Ridnes avatar
De behöver inte ens rigga Nardos till vinst denna gång. Simon gjorde bort sig direkt och lade sig. Tanja, Madde och Emelie tog typ fyra grejer i påsen. Allt hänger på Juddan nu, och hon åker ju ändå ut ikväll.
2021-05-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Själv tror jag inte ens att de räknade rösterna... De gjorde det för att Nardos skulle få sympati från början bara. Så konspiratorisk är jag, eller har blivit efter denna uppenbara säsong :P
det största mysteriet i detta är hur det går att betta och spela på vinnare och utröstningar då det aldrig redovisas några röstningssiffror.
2021-05-18, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror verkligen att Tanja och Emelie hade fått fler röster än Nardos i en final.

Men med tanke på att TV4 har Nardos som vinnare och influencers uppmanar folk som inte tittar på BB att rösta på Nardos pga rasism så har hon faktiskt en chans.

Men fan vad besviken BB-publiken kommer vara om Nardos vinner pga sociala medier. TV4 kommer vara tvungna att censurera ännu mer på sociala medier pga arga tittare om Nardos vinner för att hon är så hatad.

Om TV4 har en säsong nästa år så måste de göra så att folk som köper live är endast de som får rösta ut folk. Detta fungerar inte annars. De måste också sluta favorisera deltagare om de vill få upp tittarsiffrorna samt ta in äldre människor så att man får lyssna på intressanta diskussioner.

Jag kan tycka att BB varit för slappa med kommentarsfälten överlag. Hade de satt ner foten från början ang spammande fans så hade det kanske inte varit lika uppiskat som nu! Tycker BB får skylla sig lite själv. Hoppas de vågar släppa ut deltagarna ur huset nu efter det gått såhär långt.
2021-05-18, 16:16
Medlem
Citat:
De behöver inte ens rigga Nardos till vinst denna gång. Simon gjorde bort sig direkt och lade sig. Tanja, Madde och Emelie tog typ fyra grejer i påsen. Allt hänger på Juddan nu, och hon åker ju ändå ut ikväll.

Varför gick det denna gång så väldigt enkelt och snabbt för Nardos att förstå instruktionerna och sedan hinna på SEKUNDEN klar och ha absolut tyngst påse? Utan ett klagomål, utan ett skrik, utan ett "WHAAAT??" , utan att läsa instruktionerna 10 ggr?
Just sayin 🤷🏼‍♀️
2021-05-18, 16:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det största mysteriet i detta är hur det går att betta och spela på vinnare och utröstningar då det aldrig redovisas några röstningssiffror.

Ja faktiskt... förr i tiden fick man se röstantalet. När hon Jessica vann (2006 var det väl?) tror jag man fick se staplar till och med och antal. Och detta med att Jesper blev utröstad är ju BS. Han gick ut självmant för att han saknade sin tjej.. Finns inte en chans att han fick färre röster än Peddot den gången.
2021-05-18, 16:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Varför gick det denna gång så väldigt enkelt och snabbt för Nardos att förstå instruktionerna och sedan hinna på SEKUNDEN klar och ha absolut tyngst påse? Utan ett klagomål, utan ett skrik, utan ett "WHAAAT??" , utan att läsa instruktionerna 10 ggr?
Just sayin 🤷🏼‍♀️

Ja.. medan hon hela vägen till annexet klagade över att hon minsann kommer förlora för hon vinner aaaaaldrig något :P Det kanske var det de gjorde allihopa i bikten förut haha.. Berättade att Nardos ska vinna så Simon ska göra bort sig och de andra ska bara lägga max tre grejer var i örngottet haha
2021-05-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ja.. medan hon hela vägen till annexet klagade över att hon minsann kommer förlora för hon vinner aaaaaldrig något :P Det kanske var det de gjorde allihopa i bikten förut haha.. Berättade att Nardos ska vinna så Simon ska göra bort sig och de andra ska bara lägga max tre grejer var i örngottet haha

Skulle inte ens bli förvånad. TRÖTTSAM produktion. Som någon redan nämnt; börjar faktiskt tro att den där miljonen redan sitter på hennes konto.
2021-05-18, 16:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Exakt, nu kan jag inte ett skvatt om spel och sånt men man tycker att allt som går betta på, borde typ spelinspektionen ha insyn i?
2021-05-18, 16:21
Avslutad
Wohooo Nardos vann

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in