2021-05-18, 14:27
Medlem
codemeds avatar
Invandrare som hotas? Nu har man hört det mesta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netaporter
Om man är trygg i sig själv och mår bra har man normalt förmåga att inte hata på människor utifrån rasifierande. Jag tror du behöver ännu mer kärlek😃 och sluta använda det n-ordet!
Jag hatar ingen. Då länge folk så som Narcos anhängare sprider hat så kommer jag fortsätta använd ordet neger. Den dagen folk som den inser att vi alla är lika mycket värda så absolut. Just nu är det BLMmänniskor som gång på gång visar att vi vita människor ska ställa upp på befängda krav. Sedan får väl faktiskt underutvecklade människor i Afrika börja bete sig. Bara en sådan sak som att de fortfarande skär av kvinnors fittor visar lite på intelligensnivån.
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Det är väl ingen live studio ikväll?
Blir väl en liten grejs när en deltagare vaggar ut runt kl 20.
2021-05-18, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Men vad är det för ADHD-mediehora som styr kamerorna?
Värsta jag sett. Varför i helvete får vi inte se vad de sysslar med. 24/7. HorBB! Kommer aldrig kolla på en säsong som TV4 sänder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt beteende att skapa en hatstorm och sprida massa skit. De är inte kloka. Sedan ska folk som inte sprider tramset få skit.

Sjukt.
Om man inte delar vårt "RÖSTA PÅ NARDOS" så är man rasist och bör mordhotas.
Hur fan tänker alla som är ansvariga för en av de andra tävlandes instagram som delar detta?! Man behöver inte dela en länk som uppmanar att rösta på henne, för att visa sitt avstånd till rasism.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Kanske om allt som händer..

Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kanske pratas om hat och hot och fanatiska fans?

Kanske, men kan ju också bara vara till något inslag inför kvällens utröstning, eller allmän information kring den.
2021-05-18, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Invandrare som hotas? Nu har man hört det mesta!

Haha va? Berätta mer..
2021-05-18, 14:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Kanske om allt som händer..

Ja dom spelar ju in kvällens avsnitt nu om dom kör som vanligt...så nu har peddot varit i studion o pratat och nu kallar dom in alla i bikten för att prata med dom i kvällsprogrammet... vi kunde fått se det men det vågar tv4 inte det ska cencureras så klart. KOSSOR !
2021-05-18, 14:30
Avslutad
Vad säger oddsen? Vem åker ikv
2021-05-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hatar ingen. Då länge folk så som Narcos anhängare sprider hat så kommer jag fortsätta använd ordet neger. Den dagen folk som den inser att vi alla är lika mycket värda så absolut. Just nu är det BLMmänniskor som gång på gång visar att vi vita människor ska ställa upp på befängda krav. Sedan får väl faktiskt underutvecklade människor i Afrika börja bete sig. Bara en sådan sak som att de fortfarande skär av kvinnors fittor visar lite på intelligensnivån.

WORD på det alltså!!!! Klok som en jävla bok, som vanligt! 👏🏻
2021-05-18, 14:31
Medlem
Kollar in i liven för första gången sedan i morse och de filmar ett tomt hus?

Varade min lunchnap så långe som en vecka så skiten är över? ÄR DET SÅ VÄL?

edit: fan, precis när jag skickade kom de ut från bikten
2021-05-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Ganska roligt att hon inte har mest stöd av alla deltagare trots att hon har fått överlägset med TV-tid i avsnitten under hela säsongen och har även en sekt på Instagram.
Berätta mer jag har inte hängt med i svängarna riktigt
instagram är nerkluddat med babbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in