Om man är trygg i sig själv och mår bra har man normalt förmåga att inte hata på människor utifrån rasifierande. Jag tror du behöver ännu mer kärlek😃 och sluta använda det n-ordet!
Jag hatar ingen. Då länge folk så som Narcos anhängare sprider hat så kommer jag fortsätta använd ordet neger. Den dagen folk som den inser att vi alla är lika mycket värda så absolut. Just nu är det BLMmänniskor som gång på gång visar att vi vita människor ska ställa upp på befängda krav. Sedan får väl faktiskt underutvecklade människor i Afrika börja bete sig. Bara en sådan sak som att de fortfarande skär av kvinnors fittor visar lite på intelligensnivån.
Helt sjukt beteende att skapa en hatstorm och sprida massa skit. De är inte kloka. Sedan ska folk som inte sprider tramset få skit.
Sjukt.
Om man inte delar vårt "RÖSTA PÅ NARDOS" så är man rasist och bör mordhotas.
Hur fan tänker alla som är ansvariga för en av de andra tävlandes instagram som delar detta?! Man behöver inte dela en länk som uppmanar att rösta på henne, för att visa sitt avstånd till rasism.
Ja dom spelar ju in kvällens avsnitt nu om dom kör som vanligt...så nu har peddot varit i studion o pratat och nu kallar dom in alla i bikten för att prata med dom i kvällsprogrammet... vi kunde fått se det men det vågar tv4 inte det ska cencureras så klart. KOSSOR !
Jag hatar ingen. Då länge folk så som Narcos anhängare sprider hat så kommer jag fortsätta använd ordet neger. Den dagen folk som den inser att vi alla är lika mycket värda så absolut. Just nu är det BLMmänniskor som gång på gång visar att vi vita människor ska ställa upp på befängda krav. Sedan får väl faktiskt underutvecklade människor i Afrika börja bete sig. Bara en sådan sak som att de fortfarande skär av kvinnors fittor visar lite på intelligensnivån.
WORD på det alltså!!!! Klok som en jävla bok, som vanligt! 👏🏻
Ganska roligt att hon inte har mest stöd av alla deltagare trots att hon har fått överlägset med TV-tid i avsnitten under hela säsongen och har även en sekt på Instagram.
Berätta mer jag har inte hängt med i svängarna riktigt
instagram är nerkluddat med babbar.