2021-05-18, 11:12
Medlem
Ghandis avatar
Exakt vad sa brevet dom fick in nyss? Satt i telefon hörde inte allt tror jag....

var det att klippet nu är live och dom får reda på resultatet sen....NÄr....stod det om 2 timmar eller ingen tid när dom får reda på det?
2021-05-18, 11:12
Avslutad
Ser inget om Nardos i nyheterna, men på Nyheter 24 finns detta att läsa ”Exonphspoilerse stänger ner sitt konto på grund av dödshot: "Fått nog"”

(Ang vem hon stöttar i BB)
2021-05-18, 11:17
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ser inget om Nardos i nyheterna, men på Nyheter 24 finns detta att läsa ”Exonphspoilerse stänger ner sitt konto på grund av dödshot: "Fått nog"”

Det var väl på tiden
2021-05-18, 11:17
Medlem
UncleTompas avatar
Kommer in och läser massa spott och spe om Judith. Vafan.
Rädda Judith!!
2021-05-18, 11:18
Medlem
Citat:

En glädjande nyhet för en gång skull.
2021-05-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Exakt vad sa brevet dom fick in nyss? Satt i telefon hörde inte allt tror jag....

var det att klippet nu är live och dom får reda på resultatet sen....NÄr....stod det om 2 timmar eller ingen tid när dom får reda på det?

att klippet strax ska läggas ut och att dem har 2 timmar på sig att få 20k visningar på klippet lyckas dem får dem någat dem alla vill ha (dem kommer få se klippet)
2021-05-18, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och givetvis är kokboken fylld med matnyttiga tips som att alltid använda en träkskärbräda till rå kyckling, att handhygien är en myt och provsmakning ska alltid utföras av minst tio personer som naturligtvis också använder samma sked.
Och att enorma mängder grädde tydligen är en tidigare helt okänd ingrediens i pasta Bolognese?
Använder samma sked? Nej nej, provsmakning görs givetvis med händerna RACKT ner i grytan! När det kommer till dukning då äts allt med sked, det som behövs skäras slits sönder med händerna och all dryck förtärs ur en stor gemensam kastrull som skickas runt mellan alla runt bordet. Smaklig spis!
2021-05-18, 11:29
Medlem
UncleTompas avatar
Simon underhåller sin IBS väl ser jag. Har han ens IBS? Han har supit och ätit skit i tre månader nu utan någon som helst gräns eller tanke på sin traumatiska sjukdom. Vafan liksom.
2021-05-18, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
En glädjande nyhet för en gång skull.
what dödshot över vem man stöttar i en dokusåpa kan väl inte vara ok
2021-05-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Simon underhåller sin IBS väl ser jag. Har han ens IBS? Han har supit och ätit skit i tre månader nu utan någon som helst gräns eller tanke på sin traumatiska sjukdom. Vafan liksom.

Nä det tror jag inte han har, snarare magkatarr.
2021-05-18, 11:37
Medlem
Citat:

https://nyheter24.se/bloggbevakning/

Nu när denna karusell satt igång lär hon väl vinna. Fin timing... Hur svårt är det att förstå att hon inte är avskydd pga sin hudfärg, utan pga hon är både hjärndöd och EXTREMT jobbig att lyssna på. Fan vad Sverige och svenskar är tröttsamt rädda.
2021-05-18, 11:37
Medlem
Nån som slängt iväg någon fråga till våran vän peddi? Mouchino borde vara sugen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in