2021-05-18, 01:12
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hm, det har du ju helt rätt i.
Tänkte inte så långt. 🤥

Lugnt jag har själv funderat i de banorna. Det som dock jag tror är att det blir besvärligt för Judith. Lite grann Simon också. Men Judith har snott Tanjas och Simons följare. Vid de små röstningarna får hon knappt 5%. Simon får något högre. Det säger inte allt dock en fingervisning. Frågan är om ens Simon kan ta Madde om ett par dagar. Å andra sidan har Judith kanske några följare som vi helt har missat? Vetesjutton.
2021-05-18, 01:13
Medlem
essteds avatar
Citat:
Se där!

Du kan ju skriva en hel mening utan att reservationslöst hylla Emelie som en kvinnlig Messias.

Snyggt! 👍👍👍

Fan vad du tjatar nu, ge dig och låt hen hylla Emelie om hen vill
2021-05-18, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Rikskändis? Du låter som Mergim.
Programmet har 85 000 tittare på bästa dagen

Spridningen av inlägget är nog uppe på en reach runt miljonen eller två med alla influänsers.

Du är väl en av trådens RIKSKÄNDISAR? Kvack kvack. Fast som doldis?
2021-05-18, 01:14
Medlem
Popcorn76s avatar
ok i alla kritikerstormar mot dem tänkte jag gör en lita på plus och minus
Minus

Juddan-tafsar på tjejer som inte vill ibland.

Nardos-homofob, narcissit, låter AALTID alla vänta på dig, nardologerna och skriker.. Undermålig insats med städ, disk och matlagning. Cockblocker. Överste, fast militärveckan är över.Lättkränkt och långsint.

Simon-Jättebebis som tjurar över ALLTING. det påminner om småsyskon som välte Monopolbrädet när de förlorat, han måste lära sig ta en förlust men också en pik Raseriutbrott mot folk, Dricker för mycket, slaggar, jättetråkigt. Kan ALDRIG släppa Tanjagrejen...EVER

Emelie-Bitter(vilket jag IUF ÄLSKAR när den hamnar mjukt.) och dömer folk för fort.

Madde- Hon säger "Men såhär" hela tiden och också "EEEyyyy". Sluta please!

Tanja-.....

Plus
Juddan är jäkligt snabbt där när någon mår dåligt. Medmänniska. Och lagar mat typ hela tiden. Och städar och tar hand om människor. Genuint. Pratar djupt med alla. ÄLSKAR rösten (till skillnad från många.

Nardos-....

Simon-En av dem som underhållit mest i huset. Inget snack.

Emelie: Också en av dem som underhållit mest i huset. Har skrattat ihjäl mig ibland

Madde- KAN vara en av de finaste, genuina, människorna jag någonsin sett. Hjälper alltid alla och stajlat dem med sina saker. Om någon är ledsen går hon alltid dit.

Tanja-Den mest värdiga vinnaren. Hon hela vägen haft ett gött humör och har alltid lyft de som varit nere. Hon spexar och luras och drar igång roliga saker. Herregud hon skulle kunna leva 3 mån till där! Jag skrattar alltid när DC är på henne för hon säger så roliga saker
2021-05-18, 01:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Lugnt jag har själv funderat i de banorna. Det som dock jag tror är att det blir besvärligt för Judith. Lite grann Simon också. Men Judith har snott Tanjas och Simons följare. Vid de små röstningarna får hon knappt 5%. Simon får något högre. Det säger inte allt dock en fingervisning. Frågan är om ens Simon kan ta Madde om ett par dagar. Å andra sidan har Judith kanske några följare som vi helt har missat? Vetesjutton.
Ja du. Den som ser får leva, eller hur det nu var?
2021-05-18, 01:15
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Var det inte några av årets deltagare som spekulerade om att det måste vara minst en miljon tittare? 😂😂😂

De har färre tittare än reprisen på "Hundar utan hyfs" på sjuan
2021-05-18, 01:16
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Var det inte några av årets deltagare som spekulerade om att det måste vara minst en miljon tittare? 😂😂😂
Ja, deltagarna blir nog förvånade när de inser hur ”okända” de är för den stora massan. Som Pedram som kommer ut till cirka 7500 följare på Instagram. Minns Jasmine förra året som spekulerade i att hon inte skulle kunna fortsätta med att åka tunnelbana på grund av hennes nyfunna ”kändisskap”.
2021-05-18, 01:17
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Spridningen av inlägget är nog uppe på en reach runt miljonen eller två med alla influänsers.
Du är väl en av trådens RIKSKÄNDISAR? Kvack kvack. Fast som doldis?
Hahaha.
Du är verkligen Mergim. Två miljoner.
Inte ens Champions League finalen har det
Man har redan glömt hur många som dog i Corona igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Fan simon...
Det spelar ingen roll! DC är på nardos,madde,emelie uppgjort skit som vanligt
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:

Det har de säkert.. Förra året vet jag definitivt att de snackade om sådana siffror, det hade ju varit flera år sedan BB gick och de fantiserade om att programmet hade fullkomligt exploderat, alla skulle komma ut med hundratusentals följare på Insta..
2021-05-18, 01:19
Medlem
SagaVestenBootss avatar
Jag brukar inte be till Gud. Men nu känns det lägligt. Snälla, låt Nardos åka imorgon! Jag är så fruktansvärt trött på att höra hennes gapiga 60-årig peruansk städtants-röst. Hon gör ju fan ingenting annat än att skrika som att en getingsvärm kittlar henne i rövhålet.
2021-05-18, 01:19
Medlem
1754s avatar
Kollar lite på bilar på bilföretaget som Dennis jobbar på. Dom verkar vara väldigt positiva när dom sätter priserna, undrar om det är Dennis som prissätter bilarna han köper in också? Men det finns ju gott om folk som är lätta att lura som gladeligen köper överprisatta bilar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in