Jag gillar ju Madde (om någon missat det), men nu börjar det bli lite rundgång på henne också. Det är iofs ganska oundvikligt i en diskussion med Nardos, svårt att komma vidare liksom om inte Nardos öppnar för det också, men ändå.
Hur kan man ens vara ett fans till någon ur den skaran människor? Jag skulle bli orolig över mig själv om jag var helt uppslukad av en dokusåpadeltagare. Herre Gud. Nog för att jag gillar Simon men någon fanclub kommer det inte bli tal om. Obegripligt. Däremot kan jag avsky vissa av dom mer eller mindre.
Precis, i år handlar det i dom flesta fall inte vem man gillar mest, utan vem man avskyr minst?
Emelie och Madde har suttit mot varandra tre gånger, senast idag. Båda har klarat sig fint vilket betyder att det är rätt liten chans att de har samma följare.
Hm, det har du ju helt rätt i.
Tänkte inte så långt. 🤥
Jag gillar ju Madde (om någon missat det), men nu börjar det bli lite rundgång på henne också. Det är iofs ganska oundvikligt i en diskussion med Nardos, svårt att komma vidare liksom om inte Nardos öppnar för det också, men ändå.
Gamle svarten vill alltid ta upp Adrian med Madde.
Alltid svartsjuk.
Var det inte några av årets deltagare som spekulerade om att det måste vara minst en miljon tittare? 😂😂😂