2021-05-17, 22:54
Medlem
Ända sen hockeyveckan så har jag älskat Simon i huset. Har inte skrattat så mycket som jag gjort då när han var domare. Förfan, rösta på honom nu. Tänk er hur alla dessa teman hade varit torra utan honom. Ett gäng pk-mesar som är helt vanliga Svenssons.
2021-05-17, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
enligt gluggen?

Allan Madsen, ett tips bara. Du börjar bli som Zingo nu ang Emelie...vill du sjunka så lågt? Varnar dig innan det är försent med ditt hat.
Medlem
Kollar man på BBs insta så är det Emelie och Nardos som det står mellan. Dock har varje inlägg bara typ 46-60 likes och det verkar vara samma människor som likear varandras inlägg så det är svårt att bedöma hur många de är.

Nån som har nån känsla för om Tanja har nåt stöd nån mer stans än det fläckvis stöd som finns här? Vet inte riktigt vem som har hennes rygg... Juddan har nog ett gäng HBTQ, Nardos och Emelie på minsta, Madde har influensor och Simpa... kan det vara så att det är Tanja och Simpa det står mellan vem som ska lämna i morgon?
Medlem
Ridnes avatar
Fan vad Nardos och Emelie-fantjejerna hetsar i Tess, Jaqis och Stephs live på insta. Patetiska..
Medlem
Tess så kåt på peddi i liven nu
2021-05-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jaa-a, LÄNGTAR.
Gonna miss you though
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Dom har nog insett vilket misstag detta var att ta med gamla deltagare. Kommer aldrig ske nå mer 100% nu glömmer vi honom

Ja det var en stor miss och ingen vill glömma Mergim mer än jag.
Men som den hybrisfyllda psykopat han är kommer han säkert försöka dra till sig uppmärksamhet vid ett eventuellt BB -22 också.
Jag skulle inte bli förvånad om han skickar sig själv i en kartong med FedEx till huset.

"Hallå deltagare! Ni har en present i slussen."
Deltagarna rusar dit, sliter upp kartongen och upp hoppar Mergim. "AAAOOOAAAHHH! Jag är Mr BB!"

MVH/Gnomegirl.
Medlem
In med ett brev nu att alla hänger löst och att en får lämna imorgon, vill se reaktionerna!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Allan Madsen, ett tips bara. Du börjar bli som Zingo nu ang Emelie...vill du sjunka så lågt? Varnar dig innan det är försent med ditt hat.

varnar mig?? ska du slå mig?
2021-05-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Haha, du finns med på en print där du kallar henne just det ordet.
Och? Det är väll bara gå in här och läsa. VAD är "avslöjandet"? Efterblivet jävla skitinlägg.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkonomiskaKatten
Mygelproduktionen har säkert avslöjat för henne att hon får miljonen på måndag så hon har väl börjat fira på förhand...

Haha ja hon fick väl höra att Operation Flashback landade miljonen åt henne idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Kollar man på BBs insta så är det Emelie och Nardos som det står mellan. Dock har varje inlägg bara typ 46-60 likes och det verkar vara samma människor som likear varandras inlägg så det är svårt att bedöma hur många de är.

Nån som har nån känsla för om Tanja har nåt stöd nån mer stans än det fläckvis stöd som finns här? Vet inte riktigt vem som har hennes rygg... Juddan har nog ett gäng HBTQ, Nardos och Emelie på minsta, Madde har influensor och Simpa... kan det vara så att det är Tanja och Simpa det står mellan vem som ska lämna i morgon?

Kollar man på enbart Instagram så har Nardos alltid varit toppkommentarerna. Dock så är det barn som spammar och är duktiga på stödlikes. De kunde inte ens rädda Adrian, och då var hela kommentarsfältet spammat med hans namn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in