2021-05-17, 15:17
Medlem
amiliasharborstes avatar
Hoppar fan från balkongen om Surelie vinner
2021-05-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA.. Ja det var några unika minuter där hon var tyst som vi nog inte kommer få uppleva igen.
Ordningen är återställd

Åh... du fick njuta av ett omjutat ögonblick av öronfred...

Var oavsett tvungen att spana in peddis frilla. Hihi.

VIVA FREEDOM IDAG peddi Han ska åka till sin brur och putta burk inför en livestream med madde som kollar.
2021-05-17, 15:18
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast nardos ligger ju på 3.50 hon började ju på 20.00 förra veckan låg hon på 8.00 väl?

ser fan hellre nardos som vinnare än surfittan från ystad
Absolut inte !
2021-05-17, 15:19
Medlem
gör inte emelie annat än att äta glass
2021-05-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hoppar fan från balkongen om Surelie vinner
Hon vinner inte
2021-05-17, 15:20
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Åh... du fick njuta av ett omjutat ögonblick av öronfred...

Var oavsett tvungen att spana in peddis frilla. Hihi.

VIVA FREEDOM IDAG peddi Han ska åka till sin brur och putta burk inför en livestream med madde som kollar.
😂😂😂😂 ock bägge med mössor ( peddo måste ha en nu 😂
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Men om BB riggat till det med 4 i final (har det hänt nån gång att 4 är kvar finaldagen)så ligger nog Nardos bäst till !
Riktigt fult att TV4 har gjort så. Om det bara var 3 i final så borde Simon åka ut innan finalen och då borde Tanja vara favorit att ta hem allting. Jag tror ärligt talat i en final med 3 så hade Tanja fått fler röster än Nardos och Emelie.

Men Nardos och Emelie har ju fått överlägset mest TV-tid sedan allt började. Det var ganska uppenbart att ingen i det turkosa sovrummet hade en chans att vinna med tanke på att DC har varit i det rosa sovrummet hela säsongen.

Men i slutändan så är jag ''okej'' om Emelie vinner bara Nardos inte får miljonen för jag tycker hon är en hemsk människa. Men oavsett vad som händer i finalen och hur TV4 riggar det med 4 platser istället för 3 så är det helt klart att Tanja är den inofficiella vinnaren av BB och hon kommer komma långt i livet!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
gör inte emelie annat än att äta glass
Hon har börjat på en ny diet. Pommes och glass
2021-05-17, 15:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Garanterat är det massor av bittra kränkta feminister som röstar på Emelie.
Dom gillad verkligen hur hon behandlade Dompa och gnuggade händerna när hon kallade honom för douchebag.

Sedan vill hon ju ha Madde på sin sida och Madde är för snäll och vill så gärna ha en vän.
Hon verkar inte heller ha några åsikter?
Nja jag vet inte. Mmm jag tänker inte så mm.
Återigen så förstår man varför Madde upplevs som yngre då hon är så vag.

Den enda som har hållit stilen rakt igenom hela programmet är Tanja, aldrig varit sur eller klagat på något tema eller någon tävling.
Hon har inte pratat skit om någon eller låtit sig styras av andra.
Hoppas att hon vinner.
Tanja ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Juddan har ju inte gjort en fade alls, bara rakat av allt upp till trädgränsen..

Tror också Peddi har en virvel på vänster sida, alternativt har Juddan råkat slinta med trimmern för det verkar vara en vit glänta där bland träden också. Stackars Peddi, det blev verkligen inte en förbättring 😂
Medlem
Igår läste jag kommentarer från BARDOOSS GANGGG och kände att det nog är skönast att sätta dit dom genom att Emelie vinner. Sen läste jag kommentarer från alla dessa pick me brudar som håller på Emelie och det är självklart samma brudar som hade Jasmine som favorit förra året. Då ångrade jag mig.
Medlem
Ökar de på nivån av matintag sista veckan? Gratis är gott kanske? Eller nu efter Mössans utgång har de äntligen möjlighet att gå äta ordentligt?

Vid lunch satt Emelie, Madde och Ojudith och tryckte i sig friterad mat. Nu sista timmen har merparten av dem suttit vid köksbordet och äter spagetti och köttfärssås. Nu vaknar Emelie upp och verkligen trycker i sig glass som om det inte fanns någon morgondag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in