Citat:
Ursprungligen postat av
Hayworthian
Men nu ska hon ju tydligen flytta hem till mamman igen enligt videon Jewels la upp idag.
Är det inte hemskt

På en månad har hon gått från bubblande, blond och frisk uppsyn. Till korpfärgat hår, hårt sminkad, bitter uppsyn och trött... Fan - hoppas verkligen att det är mina egna preferenser som gör att jag missuppfattar hennes mående:/
Sen ska man inte ge hat till människor som är kära. Tänker då på Jewels nya "toyboy" - som hon valde att utrycka det - med ett yttre som påminner om nidbilden av en person som får in på en amerikansk skola och smattrar ner alla i sin väg... Men här basuneras kärleken ut vitt och brett - och dom har aldrig ens träffats irl p.g.a. av pandemin och avståndet... Men att hennes dotter nu valt att faktiskt vara just en dotter, och att hon nu ska flytta hem - det resulterade i ca 30 sek av videon. Resten av kvarten var det fokus på Jewels förträfflighet, av Mr Toy... Charmig mor...
Varför kan jag aldrig acceptera, att det finns en hel värld full av människor på denna jord - som inte riktigt "lirar" med vad jag anser vara en fullt fungerande människa - men som har all rätt till sitt valda sätt att vara? Måtte det växa bort ur mig...