2021-05-17, 10:47
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Simon blev kallad till bikten nu att NI MÅ TALE NORSK

lol bra. men det tog 40 minuter nästan verkar det som.
2021-05-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Och det är ju det Emelie varit medveten om _hela_tiden_. Alla som tjatar om att Tanja är strategisk i sitt sätt att vara har obvi skygglappar på mot Emelie. Hon har sagt sedan fan första veckan att "TiTtArNa ViLl sE ReLaTiOnEr oCh KäRlEk sOm UtVeCkLaS", hon vet exakt vad hon har gjort.

Riktigt tröttsamt om hon tar hem det bara för att hon inte varit fullt lika grinig sista veckan och för att Dompa kom in och kärleksförklarade. Blir ju direkt orättvist eftersom inte alla fick besök som kunde ge oss en positiv bild av dem.

exakt emelie har sett varje säsong av bb hon har innan hon klev in i huset ritat upp en plan hon ska gå efter jag lovar hon spelat en roll i huset tror inte alls hon är såhär i verkligheten hon vet exakt vad tittarna vill se
2021-05-17, 10:48
Medlem
Citat:
Och det är ju det Emelie varit medveten om _hela_tiden_. Alla som tjatar om att Tanja är strategisk i sitt sätt att vara har obvi skygglappar på mot Emelie. Hon har sagt sedan fan första veckan att "TiTtArNa ViLl sE ReLaTiOnEr oCh KäRlEk sOm UtVeCkLaS", hon vet exakt vad hon har gjort.

Riktigt tröttsamt om hon tar hem det bara för att hon inte varit fullt lika grinig sista veckan och för att Dompa kom in och kärleksförklarade. Blir ju direkt orättvist eftersom inte alla fick besök som kunde ge oss en positiv bild av dem.

Hon förtjänar inte vinsten en sekund. Jag hoppas produktionen lägger av med favoriseringen nu.
2021-05-17, 10:50
Medlem
Citat:

Fast hon har också sagt att ingen vill se en sån relation som hennes och Dompas, utan en sån som Madde och Adrians där man inte vet vad som händer.
Menar du på allvar att det är taktik från hennes sida att få känslor för en kille? Såg du hur jävla glad hon blev igår eller? Det var inte fake.
2021-05-17, 10:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror det varit för knepigt för fölk att avgöra om det handlar om självkärlek eller rentav självhat. Dompas kärleksförklaring gjorde susen!
Ja, man märkte ju att nånting slog slint i huvudet på många kvinnliga skribenter här i tråden igår. 😁
Själv fattade jag då ingenting? Tyckte Dompas besök mest var pinsamt?

Men det är klart, gillar inte program som bachelor och bondesökerfru mm.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt emelie har sett varje säsong av bb hon har innan hon klev in i huset ritat upp en plan hon ska gå efter jag lovar hon spelat en roll i huset tror inte alls hon är såhär i verkligheten hon vet exakt vad tittarna vill se
Precis. Att Emelie målat upp sin plan i huvudet med avseende på vilken taktik hon skall köra med är lika självklart som att Ziggarlillen citerar sönder dig och blir paranoid när hon blir triggad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Hon förtjänar inte vinsten en sekund. Jag hoppas produktionen lägger av med favoriseringen nu.

verkligen inte hon är den som förutom peddi varit mest falsk i huset
2021-05-17, 10:52
Medlem
Citat:

Yep. Det har verkligen utspelat sig till hennes fördel på alla sätt och vis senaste veckorna, utan att hon själv behövt anstränga sig nämnvärt. Bättre attityd/mindre grinig, absolut, men i övrigt är det enbart räkmackeglid lol. Sen tror jag som sagt att hon känner något för Dompa och det är ju bara en fet jäkla bonus för hennes del.
2021-05-17, 10:52
Medlem
Citat:

Fast Emelie var oerhört tydlig med att man inte vill vara ett par där inne för att de aldrig går långt, det sa hon innan Dennis kom in. Hon pratade då från egen del men har sagt ovan kommentar kring relationer när hon pratat AD/Madde, aldrig kopplat till henne själv.

Sedan tror jag absolut hon får/fick en fördel iom hans besök då hon ju sken upp och visade fler sidor och säkerligen kommer vara mer publikvänlig veckan ut.
2021-05-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fast hon har också sagt att ingen vill se en sån relation som hennes och Dompas, utan en sån som Madde och Adrians där man inte vet vad som händer.
Menar du på allvar att det är taktik från hennes sida att få känslor för en kille? Såg du hur jävla glad hon blev igår eller? Det var inte fake.
Nej, det gör jag inte och det var inte heller det jag skrev. Du är verkligen expert på att lägga ord i munnen på mig för att få det jag skriver att se dåligt ut haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, man märkte ju att nånting slog slint i huvudet på många kvinnliga skribenter här i tråden igår. 😁
Själv fattade jag då ingenting? Tyckte Dompas besök mest var lite pinsamt?

Men det är klart, gillar inte program som bachelor och bondesökerfru mm.

Jag tycker det var gölligt! Märktes att Dompa menade allvar och kärlek är fint. Tycker dock inte det ska vara avgörande, vore som sagt en ren tragedi om Emelie vinner.
Medlem
Ghandis avatar
narcos för feg att säga till simon nu när han snor hennes idé och sak hon skulle anv'nda i sitt tal....

usch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in