Fan nu blev jag sekundärförbannad för att tjejerna hoppar på SIMON av alla när de curlat sönder Adrian och Pedram i månader AHHHHhhHHHH
Ja, Adrian kom undan med att ”vara gullig”. Simon har ju attityd vilket jag förstår men det gör det inte okej för dem. Madde sa det tidigare att det är attityden. Sluta curla och kräv att det blir glad min när dem sedan klagar på att han inte gör det själv Ugh
Vad har jag missat? Har det kommit in några gamla deltagare ännu, och isåfall till vem? Har legat utslagen hela dagen pga en hård utekväll/natt så har inte kollat liven på länge
Vad har jag missat? Har det kommit in några gamla deltagare ännu, och isåfall till vem? Har legat utslagen hela dagen pga en hård utekväll/natt så har inte kollat liven på länge
Steph gjorde också det... Madde tog väl över när fanskapet drog.
Otroligt att de ställde upp på det men NU klagar på Simon. De är inte kloka.
Sjukt! Denna fråga måste upp sen när Judith eller Madde hänger löst, om Simon hänger löst ska vi fråga honom vad han tycker om tjejernas särbehandling av killarna?
Sjukt! Denna fråga måste upp sen när Judith eller Madde hänger löst, om Simon hänger löst ska vi fråga honom vad han tycker om tjejernas särbehandling av killarna?
Tycker de (Juddan och Madde) gjort bort sig alldeles idag.. Vilka mähän! Curlar sönder Adrian och Pedram som inte lyft ett finger men tjafsar med Simon som alltid hjälper till och säkert har dammsugit mest av alla därinne....
Nej vilka falska och konflikträdda stycken de är.
Emelie har gett oss tittare allt!
Hon har spelat spelet, gett allt i tävlingar, visat både kärlek och brinnande utbrott av ilska. Bråkat, skrattat, skrikit och gråtit.
Emelie ÄR vinnaren av big brother 2021<3
Edit: glömde såklart, nuppat i tv