2021-05-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har vi tittat på samma program? Den enda som vågar stå för sina åsikter och undvikit allt hyckleri och fjäskande är Emelie. Du snackar dessutom skit och har ingen aning om Dompa och Emelies relation. Ingen mer än dom vet var dom står i frågan och knappast några pajasar framför datorn.

Hon kalla honom douchebag och fuckboi åtskilliga gånger samt dömde honom när han berätta om hans tidigare relationer. Detta är bara TV och är det någon som tänker på tittarna är det emelie. Hon kommer inte vara sig lik sekunden hon lämnar detta och många verkar missa det helt...
2021-05-16, 20:04
Bannlyst
Har ni läst Mergims instastory om att han ville besöka huset men fick inte och han kritiserar Filip Dickman 👮🏽‍♀️🍆
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har vi tittat på samma program? Den enda som vågar stå för sina åsikter och undvikit allt hyckleri och fjäskande är Emelie. Du snackar dessutom skit och har ingen aning om Dompa och Emelies relation. Ingen mer än dom vet var dom står i frågan och knappast några pajasar framför datorn.

Yeah right.

Minns när hon gick på om Nardos inne i rummet till Madde. När Nardos dök upp blev hon tyst som en liten mus.
Medlem
Fan vilket stelt möte mellan Pedram och Tess alltså. Dompa Lööv, vilken grabb! Tvivlar dock på att han kommer vilja flytta till Ystad.
Odds på att Simon kommer börja böla när han träffar Steffi. 1.05?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
ÄLSKAR och NJUTER av att Nardos inte kommer få ngt besök. Och att Madde inte får in Adrians kärleksförklaring.. Förlåt. Men <3 Simon ska få träffa Stephanie och sen är det godnatt och inte mer med det <3 Gillar BB idag.

Ja det låter som en bra deal.
Kanske man kan stänga av i tid
2021-05-16, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Tack för diagnosen. Bra med belägg.

Läs igenom ditt inlägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Ja jag tror Emelie betett sig som hon gjort pga osäkerhet snarare än en elak personlighet.
Det hon & Victoria gjorde mot Madde var spiken i kistan, där tappade hon mig och jag kommer enbart rösta till hennes fördel om hon står mot Oljudith/Pedram. Men Dompa kan nog lyfta fram hennes positiva sidor i livet framöver om dom får till det.
Absolut, det tror jag alla sett. Jag har skrivit det flera gånger också, att hon inte ÄR ond (jämfört med VV). Men imo är det inte okej att behandla andra som skit för att man själv är osäker, det är liksom en förklaring men ingen ursäkt. Och ja, det tror jag också. Hoppas Emelie inser det, för sin egen skull.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Har ni läst Mergims instastory om att han ville besöka huset men fick inte och han kritiserar Filip Dickman 👮🏽‍♀️🍆

Sorry men dickmen mördade i princip mergims karriär
2021-05-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Emelie har gett oss tittare allt!
Hon har spelat spelet, gett allt i tävlingar, visat både kärlek och brinnande utbrott av ilska. Bråkat, skrattat, skrikit och gråtit.
Emelie ÄR vinnaren av big brother 2021<3
Edit: glömde såklart, nuppat i tv

Precis så!

+1
Medlem
Vänta vänta

De hetsar om att Madde ska få träffa Adrian nu
Hahahahaha ja dör nej va pinsamt det här ÄR
Medlem
Är det bekräftat vilka som kommer på besök?

Vem förutom Adrian eller Joel skulle besöka Madde, utan att hon kommer bli jättebesviken.

Dom borde tagit henne först före Emelie/Dompa.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vem fan vill ha sex med Judith 🤮🤮🤮🤮🤮🤮👎
Julia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem