2021-05-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
JAG OCKSÅ!!!!! Finaste ögonblicket i BB 😭😭😭

Värt den tråkiga väntan 🥰❤️
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha men lägg av. Jag har ingen avsky mot henne och jag har sett annat än sura stunder, men hon har varit sur och betett sig illa 90% av tiden. Jag har sagt flera gånger att hon har bra sidor, men att hur hon behandlar andra väger över FÖR MIG. Många med mig tycker att hon varit annorlunda senaste tiden, det kan du nog också se om du anstränger dig lite.

Ja du moder nu blir det Empa Lööööv ❤️
Medlem
Åh Dompa<3 hejar på han och Emelie på utsidan.
Madde är nog väldigt avis nu, va ju dehär som skulle hända henne
2021-05-16, 19:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
sluta nu slangis...alla vi hyndor här fick vårkänslor av dompa

Ja det var en jättefin gest och jag diggar ju det för känner man något och tänker vackra saker om någon så ska man berätta det, så jäkla fint!
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Och där erkände Emelie att hon med är kär i Dompa! Hoppas han kollar klipp på hur hon är nu efter mötet 😂 Detta var så sött i sann Emelie-anda
Älskar´t:-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Känner en blandning av ”aww, mitt hjärta” och en oro över hur hon kommer bete sig mot honom på utsidan. Å andra sidan kanske det här med ett rakt och ärligt ”jag vill ha dig” var precis det hon behövde för att kunna släppa ner garden. Hoppas! Kärlek. Fint ju.
Samma här. Jag hoppas att hon varit hård pga tv/omständigheterna och att hon inte kommer vara lika manipulativ och elak mot honom på utsidan. Tror absolut hans ord kan hjälpa att sänka garden, MEN av egen erfarenhet så tror jag dock att det krävs rätt lite för att den ska åka upp igen – och då är hon tillbaka i att vara dryg och elak. Men man kan ju hoppas, för bådas skull, att jag har fel.
Medlem
xrlpyts avatar
Aldrig i helvete att Dompa flyttar till hålan Ystad dock, där bredde han på lite väl tjockt..
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
De klagar på killarna och det kommer nu i slutet. Tjejerna har curlat dom sen dag ett och låtit dem komma undan med det mesta.
När Adrian hade diskveckan fixade Madde disken med/åt honom 70% av tiden.
30% var det Tanja och Judith som fixade det. Det var samma dag som de fått ett fråga om det curlade killarna.

Så klart att ingen vågade säga något när Latrian var därinne..Han var den som blev mest curlad av alla.
Simon har ändå hjälpt till med mycket..säkert mer än t.ex. Emelie.
2021-05-16, 19:44
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos pallar inte lyssna på Emelies kärlekspladder, hon ser miljonen glida ur hennes grepp..
Nu har Nardos panik.

Kanske dags att dansa framför spegeln så att DC fokuserar på henne istället?
2021-05-16, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fick också en konstig känsla av mötet. Inget hej, ingenting. Tror Dompa känner mer än vad Emelie gör.

Emelie verkade chockerad. Hon har ju inbillat sig att han är en douche
2021-05-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Adrian är i Lund, han kommer inte. Lika bra antagligen.

Verkligen! Vore direkt taskigt mot Madde om han kom dit.
OM det finns något mellan dom, låt dom ta reda på det själva på utsidan. Det finns ingenting Madde skulle kunna tjäna på att han dök upp nu.
2021-05-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja du moder nu blir det Empa Lööööv ❤️
Naaahhh krävs rätt mycket för att jag ska förlåta henne för hennes dåliga beteenden hela säsongen, det räcker inte med en vecka har förbättrat beteende och 5 min med Domp. Som sagt, synd att hon inte varit såhär tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in