2021-05-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu står TV4 inför ett svårt val. De har bestämt att det ska vara 4 i final istället för 3 för att öka Nardos chanser att vinna. Men nu måste de välja vilka 4 som ska vara där för att Nardos ska vinna.

Om de har Simon, Tanja, Emelie och Nardos i final så kommer antagligen inte Simon och Tanja ha en chans att vinna då folket som röstar på dem gillar båda och rösterna där kommer fördelas. Men då kommer Emelie 100% vinna då Madde inte är där och hennes fans iallafall majoriteten kommer rösta på Emelie.

Om TV4 inte accepterar Emelie som vinnare och vill mygla fram Nardos och öka hennes chanser att vinna ytterligare då kommer de fixa Madde till final men då måste de fuska ut Simon. Om Madde, Nardos, Emelie och Tanja är i final så har de ett annat problem för då har Tanja en chans att vinna. Emelie har fortfarande en chans att vinna men det har Nardos också.

Jag vet inte hur stor makt de som bara tittar på avsnitten har. Nardos har fått mest TV-tid av TV4 och i varje avsnitt så tar de med flera ensambikter från henne. Hon kanske vinner ändå i slutändan. Eller så ser de igenom att TV4 vill ha Nardos som vinnare med all TV-tid hon får så de som bara tittar avsnitten kanske vägrar att rösa på henne i finalen.

Jag vet faktiskt inte hur det kommer sluta men det kommer vara roligt att titta nästa vecka på studioavsnitten och på Instagram om de vågar lyfta fram Nardos som vanligt eller om de backar för att inte göra det för uppenbart.
Tanja vinner oavsett hur röstningen går. TV4 förlorar om inte Tanja vinner och kommer ifrågasättas och därmed, om än direkt förlora reklampengar och tittare… Slutet på BB?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag gillar henne bättre än i början men tycker hon är rätt blek om man jämför med Simon och Tanja.

Gillade både Simon och Tanja bättre i början. Tycker båda har tappat. Men mest Simon. Orkar knappt med honom längre. Gillar Tanja, men tycker hon är för konflikträdd i mångt och mycket. Emelie däremot, som jag ens inte såg i början har vuxit rejält hos mig.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
2 veckor sen är ganska uppenbart att hon kommer vinna skulle jag säga

Något måste ju ha hänt då? Märkte ju också på Instagram hur hennes stöd ökade för ett tag sen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, hon är väl en del av hans team som behövs när han nu inte längre är välkommen tillbaka till LSS-boendet.
vad f-n hon sköter poddefjant som en manager och roddare med haha det här är enbart konstigt
Medlem
Katti säger i liven att Vickan tackat nej till BB-finalen eftersom hon är och jobbar utomlands, jag gissar att hon inte är bjuden eftersom hon blev utkastad. Vad tror ni?
2021-05-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Frågan är om det är Steph först runt 19 och Dompa sist vid 21 eller tvärt om. Hoppas Simon + Steph först

Hon la nyss upp en storie och då sa hon att hon hade filter på för att hon inte hade sminkat sig ännu, så troligtvis Steph och Simon efter 21..undra om han hinner gå och lägga sig innan?😬😂
2021-05-16, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
+100000000000

Hur känns det nu Zingo? Emelie favorit till att vinna..
2021-05-16, 19:19
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han frågade ut Madde om hennes syrra också, lite på skoj kanske, men han verkade uppspelt.. jag tror inte att en tjej som väntar på att han ska fria skulle uppskatta det beteendet.

Den tjejen har nog förstått för längesen (hoppas jag) att Pedram endast följer sina egna behov och impulser för stunden och jag tror inte att hon var prio i hans tankar när han pratade med Tess för en stund sen! Han är en sån bedragare och jag kan inte begripa att en del inte märker eller har fattat det!

Hörde Pedram och Judith prata på utegården om att hans tjej på utsidan kommer att förstå och han fick goda råd från Judith men sen kommer Tess och då är det annat som gäller. Fyfan!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Katti säger i liven att Vickan tackat nej till BB-finalen eftersom hon är och jobbar utomlands, jag gissar att hon inte är bjuden eftersom hon blev utkastad. Vad tror ni?

Hade du tackat ja, om du var i hennes sits? 9/10 hade sagt nej!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Kanske"? Hallå? Det är mig du snackar med.

😇😇😇 Vem tror du vinner? Emelie är helt plötsligt favorit verkar det som.
2021-05-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72

Självklart är hon inte inbjuden. Joel borde inte heller vara bjuden (om de gör som förra året). Då fick ingen av deltagarna som blev utkastade eller lämnade frivilligt fick vara med.
2021-05-16, 19:20
Medlem
Scamps avatar
Vilket jävla psykhus

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in