2021-05-16, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Varför snackar ni alltid skit om hans mössa? Vill han ha sin mössjävel får han väl ha det? Ni kan väl gå in i tv rutan, så får vi hitta fel på er.

Det är inte mössan i sig det är fel på.
Medlem
Har jag missat alla besök?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Simon får väl gå in till Steph då, så kanske Dompa och Jackie träffar resterande fem.

tydligen ska simon få träffa steffi och jackie verkar det som vad jag läst på olika ställen
2021-05-16, 18:55
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Detta har säkert tagits upp innan men är det någon annan som får känslan att Adrian och hans syrra försöker få han att bli influencer? Han har live med Katti och hon skriver från Adrians instagram att hon blockar haters?
Han kan verkligen ingenting själv!? Är väl självklart att man så fort man får mobilen byter sitt instalösen och tar hand om det själv?

Hm, något lurt här..
Det har jag sagt tidigare också då jag tycker det är konstigt att en 30-årig man och dennes syster smörar för en 23-årig Nardos och hennes sekt som bara består av småflickor. De är väldigt aktiva på Instagram och jag har svårt att tro att jag skulle aldrig hålla på så där om jag var inne i ett program och åkte ut.

Jag kommer ihåg att någon i tråden skrev att Adrian och systern hade spelat in meddelanden som de lade upp på Instagram när han hängde löst. Väldigt konstig familj det där.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har jag missat alla besök?

Du missade Tess som besökte Pedroz, det var rejält jobbigt att kolla på. 🥵
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Varför snackar ni alltid skit om hans mössa? Vill han ha sin mössjävel får han väl ha det? Ni kan väl gå in i tv rutan, så får vi hitta fel på er.

Jag snackade inte skit om hans mössa. Jag skrev ”Mössan” då det i tråden blivit ett smeknamn för honom.
Haha slappna av och ta inte allt så jävla seriöst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tydligen ska simon få träffa steffi och jackie verkar det som vad jag läst på olika ställen

Steffi och Jackie, samtidigt? Nä hade absolut inte gått
Medlem
Kommer det bara vara de tre som hänger löst som får besök idag tro?
2021-05-16, 18:56
Medlem
Nukommerhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Utveckla hur du definierar mobbning?

De gjorde ju narr av dem och det märktes hur simon och nardos tappade humöret rejält.
2021-05-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du missade Tess som besökte Pedroz, det var rejält jobbigt att kolla på. 🥵
Varför var det jobbigt?
2021-05-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vad har hänt med dig, Ketchup? Inte sett skymten av dig på hela veckan. Kände du dig klar med allt när Mössan åkte ut?
Haha! Typ så ja. Nej, men jag har umgåtts med vänner hela veckan och åkte bort över långhelgen så har inte kollat på hela veckan i princip. Så nu kanske jag klarar av sista vecka när jag är uppladdad och inte hatar alla.

Kollade lite på Mössans och Kattis live. Mössan kan alltså inte ens hantera liven själv utan hans syster är inne och modererar och håller på. Verkar som hon hanterar hans konto fortfarande. Så sjukt märkligt det där alltså.
2021-05-16, 18:57
Medlem
Nukommerhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varför var det jobbigt?

Han ville och trodde det skulle vara Adrian, inget pokerface där inte haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem