2021-05-16, 15:44
Medlem
Ny substans som har jag har sett utrikes men inget inrikes ännu. Har läst en Tripprapport och personer nämner att 150μg av 1cP-AL-LAD känns som 100μg LSD. Någon inrikes som har fått tag på denna substans och testat?

Tripprapport: https://www.reddit.com/r/researchchemicals/comments/nc69qc/first_time_150_%CE%BCg_1cpallad_short_trip_report/

Can confirm most. 150ug visuals 1cp-al-lad were similar to 100ug LSD which was a bit disappointing. Shorter time, fun, but the depth of the headspace was missing. It felt like the "easy"/superficial version of acid.
Citera
2021-05-23, 07:27
Medlem
Tack för tips om denna rc. Beställd och provas nästa helg.
Citera
2022-08-11, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Tack för tips om denna rc. Beställd och provas nästa helg.

Får man fråga hur det gick för dig? :-)
Citera
2022-08-13, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Får man fråga hur det gick för dig? :-)

Vad jag minns så gick det bra Var ett tag sen. Just eftersom inget etsat sig fast i minnet, så kan vi utgå från att jag tyckte substansen varken var bu eller bä och på det stora hela att jämföra med LSD men kortare rus. Gav inte mig jättemkt. Vill jag har kort roligt rus 4-HO-MET är bättre för mig, och vill jag ha mer "djup" och kortare rus föredrar jag tryfflar.
Citera
2026-01-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Vad jag minns så gick det bra Var ett tag sen. Just eftersom inget etsat sig fast i minnet, så kan vi utgå från att jag tyckte substansen varken var bu eller bä och på det stora hela att jämföra med LSD men kortare rus. Gav inte mig jättemkt. Vill jag har kort roligt rus 4-HO-MET är bättre för mig, och vill jag ha mer "djup" och kortare rus föredrar jag tryfflar.

Vet ej om du kommer ihåg med tanke på att det här var över 4 år sen men vart ifrån beställde du 1cp-al-lad? Vad jag vet är substansen fortfarande inte narkotikaklassat men just nu under utredning så hade varit kul o testa innan det blir klassat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in