2021-05-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Madde tvättade alltså åt adrian...

Är inte förvånad över nått längre sen hans syrra berätta igår att hon och deras pappa hade packat upp Adrians väskor när han kom hem.

Enda jag inte fattar är hur FAN Madde kan vilja vara med en sån som Adrian
2021-05-16, 14:47
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Just fan, de ljög ju för Simon att han inte vann tävlingen under storebror och lillebror, fast han vann.

han vann inte. han blev diskad för sitt beteende i tävlingen. precis som i vilken annan tävling som helst. Spelar ingen roll om han hade alla rätt eller var närmast, det är egalt då han diskades.

Citat:

nej. tror jag inte.
2021-05-16, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är inte förvånad över nått längre sen hans syrra berätta igår att hon och deras pappa hade packat upp Adrians väskor när han kom hem.

Enda jag inte fattar är hur FAN Madde kan vilja vara med en sån som Adrian

Hon är i den åldern att hon borde vara mamma och tycker väl om den rollen. Frågan är bara hur hon kan tända sexuellt på en sån...
2021-05-16, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
han vann inte. han blev diskad för sitt beteende i tävlingen. precis som i vilken annan tävling som helst. Spelar ingen roll om han hade alla rätt eller var närmast, det är egalt då han diskades.

nej. tror jag inte.

Kollar du inte liven? Hon berättade det precis.
2021-05-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi

nej. tror jag inte.

Ja, och det köper jag. Men de sa ju inte åt Simon att han blev diskad utan de ljög och sa att Tanja vann. Det är en jävla skillnad.
2021-05-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Men orka att du hatar på hennes hud. Hon har ju en hudsjukdom sen några år tillbaka. Något som hon varit öppen med och dessutom tycker är väldigt jobbigt.

Aha! Hade ingen aning faktiskt... Det var ju tråkigt för henne förstås
2021-05-16, 14:50
Medlem
julita55s avatar
Citat:

33-årig kvinna ska ha mera hjärna tycker man, hon är bara pinsamt
2021-05-16, 14:50
Medlem
1754s avatar
Dom som har härmat efter Narnia med "Förstår du vad jag menar?" HELA JÄVLA TIDEN är Emelie, Madde. Pedram har det sen tidigare. Det går fan inte att ha på liven mer än korta stunder numera. Antingen blir man uppretad av deras "Förstår du vad jag menar?" Eller så är det produktionens censur.

Så enda värdiga vinnarna av dom som är kvar nu är Simon och Tanya.
2021-05-16, 14:52
Avstängd
in med brevhelvetet skitproduktion
2021-05-16, 14:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Aha! Hade ingen aning faktiskt... Det var ju tråkigt för henne förstås

Vem har en hudsjukdom?
2021-05-16, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
in med brevhelvetet skitproduktion

Vad är planerat?
2021-05-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så bara för att simon sover själv i ett sovrum så ska han städa efter alla andra? det är ju precis det judith säger att alla ska dela på sysslorna men nu säger du att simon ska ta hand om turosa helt själv och städa för alla andra för att han sover där själv?
nej det menade jag inte nu försöker du bara vara dryg...sina egna kläder och ha ordning på sin säng kan väl inte vara för mycket begärt och det gäller alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in