exakt det kan ju inte bara vara PH... Så måste det ju vara. han ser upp till henne och det är just därför han vill klå henne.
som han kryper nu och ska be om ursäkt för femtielfte gången köper jag inte längre.Visst han kan vara jätterolig och skämta men har också en väldigt ful missunnsam sida.
Nu har Simon gått hela varvet från fyllegrinig där han stör sig på allt, till fylleeuforisk och ska hålla tal och allt är underbart, till fyllesentimental där han ska blotta sig hjärta och lipa..
Fan vad trist att se alla lila hjärtan på BB:s insta och hur folk kan vara så jävla naiva och lättlurade så ja, vi får nog dras med Pedram ytterligare! Dock är väl inte Insta en garanti på att han får stanna? Hoppas han gör bort sig under frågestunden och att frågorna är riktigt avslöjande.
Näe sluta. Vad fan säger instagram? VILKA vill ha kvar han och VARFÖR?
som han kryper nu och ska be om ursäkt för femtielfte gången köper jag inte längre.Visst han kan vara jätterolig och skämta men har också en väldigt ful missunnsam sida.
börjar typ seriöst tro att han är sjuk.. altså jag försöker inte va elak utan tror på allvar att han kan lida av något..