2021-05-15, 12:34
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hur tänker dom nu ??????????

Tanja ska bli full nu o sen in o träffa sina besökare....okej.....bra planerat BB NOT:

Oj BB tänkte till o skickade in brev till tanja nu o informerade om att hon får besök men om några timmar....

Så hon inte ska bli full. precis som jag sa.

IDIOTER SOM INTE FATTAR O KAN PLANERA BÄTTRE.
2021-05-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jodå många gånger och jag skiter högaktningsfullt om nån råkat börja lite tidigare att äta
ingen har dött av lite hyfs men vill man framstå som odräglig så kan ju simon fortsätta som han gör. På samhall där han kommer sluta lär de ju inte bry sig så mycket
2021-05-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ingen har dött av lite hyfs men vill man framstå som odräglig så kan ju simon fortsätta som han gör. På samhall där han kommer sluta lär de ju inte bry sig så mycket

är det fel att jobba på samhall eller? som är ett av svenska statens största företag

ser du ner på folk med handikapp också kanske?
2021-05-15, 12:42
Medlem
Finns inget mer störande än när ystadsludret sminkar sig å snackar skit
2021-05-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är det fel att jobba på samhall eller? som är ett av svenska statens största företag

ser du ner på folk med handikapp också kanske?
Så ni blir lurad att ni jobbar på ett stort företag OK ja de kanske höjer moralen och gör att man sorterar skruvarna ännu snabbare.Jag ser inte ner på någon med handikapp då man inte rår för om man är halt och lytt däremot är jag väldigt fundersam över hur simon har tänkt sig att hans liv ska bli.Och hans problem är större än att han grisar i sig pannkakor före alla andra eller inte.
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-15 kl. 12:49.
2021-05-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Finns inget mer störande än när ystadsludret sminkar sig å snackar skit

Jo, Nardos kommer alltid vara den mest störiga!
2021-05-15, 12:49
Medlem
wolfiess avatar
Emelie måste ut men det blir svårt... Emelie är den enda som har en chans mot Tanja eller Simon. Nardos har inte det därför kan hon sitta i final. Men Emelie MÅSTE ut
2021-05-15, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Du kanske ska tänka till en extra gång innan du kallar någon dum i huvudet. Lätt att bli känslostyrd när man tittar på det här programmet. men försök att bidra till en bättre stämning här inne i tråden genom att använda ditt förnuft och läs iaf kommentaren en extra gång vad det står och vilket namn som nämns, innan du börjar attackera folk!

Ja jag bad ju om ursäkt?
2021-05-15, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag pratar om när de andra fått besök, inte några jävla pannkakor

Ja jag med, och det jag menade var bara att om du verkligen sett Emelie när de andra fått besök så skulle du inte tyckt att att det Simon gjorde var så farligt.
Han kramade om henne och bad henne berätta och han lånade ut sin kamera till henne. Att han började ta några pannkakor efter att de lyssnat på hennes Andra besök är ingen stor sak i mina ögon.
Judith vill ha cred för att hon och Pedram fixat buffé frukost, med all rätt visserligen.
Men har någon tackat Simon för att han dammsög?
2021-05-15, 12:55
Medlem
Varför har man en närbild på väggen i rosa rummet? Är det för att styra oss att titta på annat eller har kameramannen lunch?🤬
2021-05-15, 12:55
Medlem
Ghandis avatar
STÄNG av satanist musiken ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! !
2021-05-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Varför har man en närbild på väggen i rosa rummet? Är det för att styra oss att titta på annat eller har kameramannen lunch?🤬

Alltså dom är så jävla dåliga! Favoriserar Nardos som vanligt! Dom borde byta ut personalen! Kameramannen är för kåt på Nardos!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in