2021-05-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Jag var full och ångrade vad jag skrev
😂😂😂du är bäst
2021-05-15, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Varför är jag dum i huvudet för jag skriver vad nardos själv sagt? Okej visste inte att nardos bodde med sina föräldrar, då var det väldigt konstigt av henne att säga att hon inte skulle ringa sin mamma eller träffa henne om dom bor ihop. Men varför skulle jag vara dum i huvudet för att nardos sagt detta om sig själv?

Jag trodde du pratade om Emelie , sorry. Ja Nardos är en idiot.
2021-05-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kan ju hålla med joodith för en gångs skull simon har ingen uppfattning om hur man beter sig utanför pojkrummet.

helvete heller ojudith ska bara hålla käften.
2021-05-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Älskar Nardos och hon är fantastisk. Blev sur av vissa orsaker. Men nu mår jag bra igen. Finns ingen bättre Nardos. Jäklar vilken tjej hon är. Så vacker och fin personlighet och ärlig. Nardos rockar. Så underbar
Say what? Själv tycker att hon är hemsk, och har en vidrig personlighet. Hon gapar och skriker - när det passar henne, utan någon hänsyn. Om hon är trött ska andra visa hänsyn däremot. När hon ska "visa omtanke" och låta folk prata ut så vänder hon samtalet till att handla om sig själv på ingen tid alls, försöker hela tiden få andra att vara i dålig dager. Hon är sjukligt egotrippad och bortskämd. HON spelar inget spel, HON paktar inte och HON är ärligast i huset. Jag skull aldrig lita en minut på henne, hon går bara sina egna ärenden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Är det okej att gnälla på Simon, men att Adrian satt först vid bordet och åt massor, samt Nardos som ignorerar då det är mat och kommer då det passar henne tordes/törs ingen gnälla öppet på.
adrian var ju en professionell roffare som lurade sig in i alla kastruller med "dy är sjykt gyllig"och provsmakningar.Simon är ju mer som en elefant i en porslinsaffär när han kör städbingo i köket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skillnad på personer och personer ju

Det är väl så, antagligen därför jag känner så mycket för Simon 🥰
2021-05-15, 11:52
Avslutad
Citat:
varför ska han skämmas för att han röstade på emelie? ska han inte skämmas för att han röstar på madde? mergim?

dummaste jag hört att man ska skämmas för att man röstar på någon

Komma där och avbryta Emelies stund, ja då borde han skämmas.
2021-05-15, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Komma där och avbryta Emelies stund, ja då borde han skämmas.

ja emelie brydde sig ju mycket efter simons besök hmlade med ögonen och liknande

HON BORDE SKÄMMAS
2021-05-15, 11:54
Avslutad
Citat:
ja emelie brydde sig ju mycket efter simons besök hmlade med ögonen och liknande

HON BORDE SKÄMMAS

Fan vad du ljuger! 😂 jag såg det där live så mig kan du inte lura
2021-05-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Fan vad du ljuger! 😂 jag såg det där live så mig kan du inte lura

sluta skydda allt emelie gör inser att även hon har dåliga sidor
2021-05-15, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LPG
Say what? Själv tycker att hon är hemsk, och har en vidrig personlighet. Hon gapar och skriker - när det passar henne, utan någon hänsyn. Om hon är trött ska andra visa hänsyn däremot. När hon ska "visa omtanke" och låta folk prata ut så vänder hon samtalet till att handla om sig själv på ingen tid alls, försöker hela tiden få andra att vara i dålig dager. Hon är sjukligt egotrippad och bortskämd. HON spelar inget spel, HON paktar inte och HON är ärligast i huset. Jag skull aldrig lita en minut på henne, hon går bara sina egna ärenden

Exakt så!
Har man någonsin hört henne be om ursäkt eller kanske säga tack till någon? Istället för att be om ursäkt när hon gjort fel så vänder hon på det så den andra ber om ursäkt till henne istället! Vet inte om hon är narcissist eller psykopat!
2021-05-15, 11:56
Medlem
Har Emelie fått besök redan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in