Citat:
Ursprungligen postat av
Tilted
Produktionen vill uppenbarligen få alla att tro det är Adam. Dessa ledtrådar är för tydliga och bara villospår. Jämför detta med riktiga ledtrådar som t.ex. att korpen hoppade ner i en brunn (well) eller UL bilden som Johanna gav Felix.
Jag vet inte vem killen är och har enbart sett Masked Singer igår under hans uppträdande med låten En stund på jorden. Sedan har jag läst ledtrådarna och nu tittar jag på filmen. Jag vill ha en egen måne, är den jag vill ska spelas på min begravning och låten En stund på jorden, valde jag till min pappas. Då det är låtar som jag tycker mycket om är jag övertygad om att det är samma röst som sjöng dem. Har varit hyfsat skicklig på röster i mitt liv till skillnad från namn och ansikten. Skulle bli väldigt förvånad om jag tar fel därmed.
Det är med väldigt stor sannolikhet den där Adam. Ledtrådarna refererar dessutom till Ted: För kärlekens skull. Nåväl, jag är usel på kändisar som dessutom är okända överlag för mig. Som sagt, bättre på röster och jag kan verkligen minnas fragment från rösten som sjöng igår och höra likheter i filmen.
Edit. Tar tillbaka det

De har en annan klang och filmen är äldre än programmet

Lysande om uppträdandet nu.