2021-05-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag föredrar Madde framför Peddot alla dagar i veckan. Hon har åtminstone hjärtat på rätta stället och är go. Peddot, not so much :P Skulle verkligen inte stå ut med hans hybris om han lyckas slå ut Madde där så många andra misslyckats. Han skulle gå runt och brösta med gamnacken och skrika "SÄG TILL DOOOOM!" hela veckan
Åh herregud! Det får inte skee!! RÖSTA KVAR MADDE FÖR GUDS SKULL
2021-05-14, 22:45
Medlem
Blir ingen röst på någon denna vecka, tycker alla tre kan åka hem rakt av.

Madde: Snäll och söt , men så tråkig.
Emelie: Falsk, och en dålig personlighet.
Pedram: Bara nej , ordbajsare som inte lever upp till sina egna ord.
2021-05-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
För att inte tala om de lättkränkta, söndercurlade deltagarna. Vilken gråtfest det skulle bli.

MVH/Gnomegirl.

Ja jag vet, men tror det har mkt med producenten att göra också. Det är ju han som får svara på alla klagomål. Och saknar du balls och inte vågar vara kaxig så blir det sådana här säsonger. Barnvänligt.
Nästa säsong så censurerar dom väl direkt någon kysser någon
2021-05-14, 22:46
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag är kluven. Madde har fått min röst totalt 3 ggr nu tror jag. Men jag dras lite till att rösta Emelie ändå. Jag uppskattar en tjej med huvudet på skaft och det har Emelie. Sen tycker jag också att det är lite uppfriskande med nån som inte ler och gör sig till utan är som hon är, på gott och ont.
Men det stör mig samtidigt att Madde blir ett enkelt offer för dom andra och jag tror att det beror på 2 saker: att dom vet att hon inte ställer till ett h-vete (som vissa andra) och för att alla där inne tror att de har bäst chans att vinna mot henne om de skulle bli tvungna att sitta mot henne. Och mest därför vill jag lägga min jävla röst på Madde. För att visa dom där fega fitt**na där inne.

Jamen rösta på Emelie om du tycker det känns bäst! (Men hoppas ju såklart den andra😉 ) Jag håller mig dock till Madde som jag tycker haft det nog tufft och suttit så många ggr pg a precis det du säger..att hon inte blir sur på de som röstat på henne.
Senast redigerad av Emmvalentine 2021-05-14 kl. 22:50.
2021-05-14, 22:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Uffff!!! Låt det inte ske!! Kommer rösta på Madde!

Citat:
Ursprungligen postat av Biggan2021
Åh herregud! Det får inte skee!! RÖSTA KVAR MADDE FÖR GUDS SKULL

Bra! Nu räddar vi Madde så gamnacken får åka hem och putta burk med sin bruuuur Mössan
2021-05-14, 22:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Har absolut inget emot Pedram, har inte haft. Han är inte så underhållande men förstår inte allt hat han får.

Jag kommer rösta kvar honom.

Vad exakt tycker du att Pedram har åstadkommit under de här 3 månaderna och jag hatar inte honom men jag avskyr hans beteende som genomsyrats av hans mörka negativa energi. Hur han behandlat vissa av tjejerna med sin härskarteknik och manipulation och hans narcissistiska drag som lett till hans missnöje och agressioner när han under temaveckor blivit nedgraderad då han måste bli behandlad på hans villkor. Blir han inte det så förändras han till att bete sig som han vore besatt! Du kanske inte har sett liven sen början men det finns anledningar till varför många är trötta på Pedram!

Tycker du något annat och har andra åsikter så är helt ok såklart men jag vill bara klargöra att jag hatar inte Pedram som människa men mina värderingar krockar helt med hans hyckleri, dubbelmoral och hur han behandlar kvinnor i en del situationer. Hans överdrivna självbild är extrem.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-14 kl. 22:53.
2021-05-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du behöver inte vara orolig. Jag kan sätta min högra skinkhalva på att Dikmen kommer göra ett lååååååångt inslag om Simons tjurighet under veckan och då kommer antagligen allt som inte kom med i programmet klippas ihop till en avhyvling utan dess like i hans domstol.

Inte alls omöjligt. Hopps det. Hade ingen koll på Dikmen innan programmet, men tycker ha väldigt ofta träffar väldigt rätt i sin kritik kring deltagarna.
2021-05-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja jag vet, men tror det har mkt med producenten att göra också. Det är ju han som får svara på alla klagomål. Och saknar du balls och inte vågar vara kaxig så blir det sådana här säsonger. Barnvänligt.
Nästa säsong så censurerar dom väl direkt någon kysser någon
precis ...de sitter nog och tackar tv-gudarna för att judda kladdmaja och peddo inte fick hela programmet nedlagt efter deras poolpartyn.Dennis fick ju absolut sämst behandling och blev uthängd som rena pervot medans judda o peddo blev skonad och det stör mig.
2021-05-14, 22:54
Medlem
"Vad är pappkartong gjort av?"
Högskolepoängen skiner igenom igen
2021-05-14, 22:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, den här saft-och-bullar versionen borde inte få använda namnet "Big Brother". Det är falsk marknadsföring tycker jag.
Skulle vara intressant att höra vad det holländska bolaget (någon som vet vad det heter?) skulle säga om de fick se lite av den svenska totalförstörda versionen.

MVH/Gnomegirl.
Vettefan om det fortfarande är/heter Endemol?
Var då dom som skapade Big Brother för 20 år sen.
2021-05-14, 22:58
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
precis ...de sitter nog och tackar tv-gudarna för att judda kladdmaja och peddo inte fick hela programmet nedlagt efter deras poolpartyn.Dennis fick ju absolut sämst behandling och blev uthängd som rena pervot medans judda o peddo blev skonad och det stör mig.
Stört mig också o bägge är kvar 👎
2021-05-14, 22:58
Medlem
1337crews avatar
Varför ser man inte narcos nånstans ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här