Ja det är bara kvinnorna han har gått på. Så fegt! Det är det han har förlorat på där inne och därför jag vill få ut honom. Tycker också det är konstigt att ingen reflekterat över det där inne och tagit upp det i gruppen eller med honom. Men ganska många konflikträdda med i år.
Tar emot att säga det här men det verkar som att det vore bäst om Pedram stannar en liten stund till tyvärr. Annars kommer hans fans rösta på Nardos! A jag vet inte, jag kanske Emelie-spekulerar nu! Men Nardos får verkligen inte vinna!
Alltså nej nej nej nej NEJ. Sker det så.... (tänkte säga att jag immigrerar, men det har jag redan gjort.)
Hur kan man komma ihåg i stort sett alla från förra säsongen? Det gör en av deltagarna. Gissa vem?
Själv kommer jag ihåg Anty, Amilia, Lennie, Victoria, Martin och Jassa för dom gillade jag inte.
Gillade Sami, Glasman och Jullan. Kommer inte ihåg ngn annan. Vilka kommer ni ihåg?
Hur kan man komma ihåg i stort sett alla från förra säsongen? Det gör en av deltagarna. Gissa vem?
Själv kommer jag ihåg Anty, Amilia, Lennie, Victoria, Martin och Jassa för dom gillade jag inte.
Gillade Sami, Glasman och Jullan. Kommer inte ihåg ngn annan. Vilka kommer ni ihåg?
minns du intte skäggiga damen som har rekordet i att bli utsländ snabbast i bb historia