2021-05-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Sa det också här om dagen, men fick massa mothugg då alla sa att jag var elak och dum i princip eftersom Tanja har haft en ätstörning.
Handlade inte om att jag tyckte det var fint eller fult. Det var bara ett konstaterande om att de lever extremt ohälsosamt där inne med all beige mat (piroger,nudlar,billys) och alkohol.
Skit i dom det är bara sköra PK-maffian som inte vågar yttra sina åsikter.
2021-05-14, 16:39
Medlem
Favoriseringen fortsätter, alla andra lade de upp en bild innan besök och sedan video från det, för Madde behövdes det tjata om att bara få klippet upplagt
2021-05-14, 16:40
Medlem
Inget fan av Pedram men du verkar inte ha någon aning om vad dessa diagnoser innebär. Lite läskig var han i början mot Tess i vissa situationer men annars har han inte visat något våldsamt beteende.

Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han har ju mindrevärdeskomplex, storhetsvansinne (megalomani), narcissism, multipel personlighetsstörning och mani (akut depression). Det är en jäkla sallad av psykiska störningar du inte vill ha. Detta har setts till i stort sett hela säsongen och det började med hans våldsamheter mot Tess, sedan Katti och Tanja. Det är något med han och kvinnor då han är våldsbenägen både fysiskt och sexuellt.
2021-05-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det är oftast kvinnorna som han avreagerar sig på och då för att trycka ner och sätta på plats och när andra blir lidande av Pedrams beteende då är det nog dags att söka hjälp!

Ja det är bara kvinnorna han har gått på. Så fegt! Det är det han har förlorat på där inne och därför jag vill få ut honom. Tycker också det är konstigt att ingen reflekterat över det där inne och tagit upp det i gruppen eller med honom. Men ganska många konflikträdda med i år.
2021-05-14, 16:41
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
För att det kanske får Emelie att må bra. Zingo stalker vill att hon ska lida

Usch då. Zingo verkar vara en elak jävel.
Jag vill att Emelie ska må bra, även fast hon var falsk mot Dennis. Jag gillar hennes biterhet.
2021-05-14, 16:42
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Inget fan av Pedram men du verkar inte ha någon aning om vad dessa diagnoser innebär. Lite läskig var han i början mot Tess i vissa situationer men annars har han inte visat något våldsamt beteende.
Precis, men som jag skrivit innan: sista idioten är inte född än, tyvärr!
2021-05-14, 16:42
Medlem
Citat:
För att det kanske får Emelie att må bra. Zingo stalker vill att hon ska lida
Zingo är lite speciell, mentalt. Hon kommer hemsöka Surmelie och smeta hennes mensblod på källardörren. 'Z WAS HERE'.
2021-05-14, 16:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88

Jag har sett våldsamt beteende från hans sida. Mot Emelie 2 gånger. Han smäller till väldigt hårt när han ska high-fiva hennes huvud eller rygg efter vinst.
2021-05-14, 16:43
Medlem
Var är logiken att rösta kvar Pedram för att göra det lättare för Simon?? Värsta jag hört. För Simon är det bästa som kan hända att alla hans kompisar åker ut för då går troligen merparten av dom rösterna till honom. Det bästa som kan hända honom är att Emelie, Nardos, och Tanja eller Madde är i final för att många röster kommer delas då. Därför jag vill ha ut Simon, större chans Tanja vinner då
2021-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Ändå så använder många tjejer trevligt nog stringtrosor.
Trevligt för åskådaren men misstänker att det inte är det skönaste för bäraren..🤔😬
2021-05-14, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Zingo är lite speciell, mentalt. Hon kommer hemsöka Surmelie och smeta hennes mensblod på källardörren. 'Z WAS HERE'.

Zingo verkar tyvärr vara en han, 50+ vilket är sjukt creepy
2021-05-14, 16:47
Bannlyst
Citat:
Zingo verkar tyvärr vara en han, 50+ vilket är sjukt creepy

Haha så jävla häftigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem