2021-05-14, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Lika snygg som vanligt. Finns ingen därinne som kan mäta sig med Nardos. Nardos is a Queen. Fantastisk och snygg tjej ärlig och har bra värderingar. Hon rockar. Nardos Bardos du är guld värt. Mitt hjärta slår för dig

Hon är finare med sitt vanliga hår.
2021-05-14, 14:49
Medlem
xrlpyts avatar
Gullig syrra och gullig kompis. <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Aldrig! Vill man ha kvar Emelie så röstar man på Emelie. Ingenting är säkert denna vecka.
eller hur! emelie kan fan åka pga detta. jävla skit
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
SÅ lika

grattis till att de båda drog högsta vinsten i genlotteriet... själv fick man inte ens tröstpriset

Är det lillasyster?
Hörde du att Emelie sa "ni är inte ens lika ju" kanske bilden hon tog inte gjorde rättvisa men för tusan, de var ju i princip kopior
Medlem
1754s avatar
Citat:
Han hälsade till Nardos men inte till Madde. Bra kille den där Adrian! Nu får hon fan släppa han.

Tänkte på det nu när du skriver det. Fyfan vilket jävla svin Adrian är.
2021-05-14, 14:50
Medlem
Citat:
Så jävla stelt! Undra vad det beror på? De gillar not inte Adrian. Förståeligt dock!
Man kan ju hoppas att de inte gillar honom och kan snacka vett i henne när hon kommer ut därifrån. De verkar ändå vettiga OCH bry sig väldigt mycket om henne, så man kan ju verkligen hoppas att de stoppar henne om psykosen fortsätter. Tror alla som sett det utifrån är eniga om att hon förtjänar bättre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Shiiiiiit!

Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Det är hennes äldre syster, 4 barns mamma

jepp fick första barnet vid 17 sa madde igår
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Dags för dig att lära dig att inte ta allt så jävla stenseriöst jämt. Otroligt tråkigt liv du måste leva, som så fatalt saknar humor och förmågan att ta saker med en klackspark.

Du kanske kan få en lektion av Tanja i hur man är lite mer mañana.

Tolkade du seriöst svaret från den du förolämpade som att hen tyckte att din kommentar var rolig och humoristisk eller på något sätt upplyftande för den personen?

Lär dig att känna av situationer och dem du konverserar med! Skoja och skämta kan man göra men eftersom du inte har en aning om vad andra här anser är roligt så måste du fatta att det inte alltid uppskattas!

Jag älskar mitt liv och jag älskar mina medmänniskor, jag älskar humor och ironi men jag tar inte för givet att alla älskar min humor, speciellt inte de jag inte känner. Då får man ha lite fingertoppskänsla och inte gå på som en ångvält här, speciellt som man inte ens kan läsa av andras ansiktsuttryck och annat.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hörde du att Emelie sa "ni är inte ens lika ju" kanske bilden hon tog inte gjorde rättvisa men för tusan, de var ju i princip kopior

Nej, så lika var dom inte. Systern är småtjock, det är inte Madde.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Ja jag tror det är lillasyster
Lillasyster? Var inte hon ensamstående med 4 barn?
Ingen hälsning från AD, bara från Joel.
2021-05-14, 14:51
Medlem
Äckligt av Adrian att inte ens kontakta Maddes familj och hälsa henne! Hur fan kan han välja äckliga Nardos före en sån fin tjej?
2021-05-14, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Det är hennes äldre syster, 4 barns mamma
VA

_DRIVER_ DU?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!

livet är sannerligen inte rättvist

hur kan hon VARA ÄLDRE ÄN MADDE

mind = helt blown

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in