2021-05-14, 11:30
Medlem
basiss avatar
Nu är det ”djing” 🙄
2021-05-14, 11:31
Medlem
Shtre1s avatar
Men alltså jag gillar inte vodka men har halsat rent under utmaning utan att det verkat jobbigt. Tror att dem flesta klarar av att svepa öl (förutom ad pga kolsyran) under tävlingsvillkor.
2021-05-14, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skön mansplaining. Dessutom med 99,9% irrelevans (nästan värre än när snubbar mansplainar).

"Ni får träna er", nej tack.

Oj stackars dig. Blev lite synd om dig nu. På med offerkoftan kanske. Alltid dra fram mansplaining kortet när man inte har nått att säga. Känner igen det. Blev dock tvungen att googla på det begreppet. Sorry var inte tillräckligt insatt.
Vi snackar smink på Madde och Emelie. Tycker dom sminkar sig fint iaf. Men hur jag som tjej blev kallad mansplainare för det orkar jag inte ens lägga mer energi på.
Vi hörs!
2021-05-14, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Dom tar Emelie sist för dom tror hon ska spy😂

Haha juste! Det hade jag inte tänkt på smart 😂
2021-05-14, 11:33
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tänk om ljudet av en båtmotor skulle höras i högtalarna när Pedram tävlar..

HahahH åh det hade varit årets drama föreställning
2021-05-14, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Tack detsamma! Korkade unge!
Att vara korkad är värre än efter. Så här med är du korkad!

Hahaha du vet ingenting om mig! Du försöker alltså trycka ner en person som du tror är ett barn! Äckligt beteende! Man förstår ju varför du röstar på Nardos!
2021-05-14, 11:34
Medlem
Verkar jämnt mellan Pedram och Madde så ni vet vem ni ska rösta på om ni vill ha ut Peddot. Den här gången har Madde inte hjälp av Emelies små fans så inte alls säkert att hon klarar sig.
2021-05-14, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nardos har uppenbarligen inte så stoea problem med saker som hon säger, inte med djur osv heller. Men hon spelar för att hon tror att det är kul med skrik och hon får massa tv tid när hon är ”rädd”. Hon är som en kvinnlig Gurka minus äkta rädslor som Gurkan hade för det mesta 😂
Hon försöker ge allt i tävlingar. Men misslyckas. Men lika glad för det är hon .Varför har ni så svårt för det ?
Jag kan hålla med om att skriket är jobbigt ,men jag sänker ljudet när hon tävlar 😉
Medlem
xrlpyts avatar
"Vart e du din mössjävel, kom hit!"

Peddi saknar Adrian
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Tack detsamma! Korkade unge!
Att vara korkad är värre än efter. Så här med är du korkad!
👏👏👏Det skulle va åldersgräns här 😂
2021-05-14, 11:36
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Jag har också det, jag hade nog urartat där inne totalt med alla kumbaja människor som ska ta allt positivt. o då är jag ändå en väldigt glad person. Hon ger mig allt jag vill ha i en bb vinnare. Tycker inte man förtjänar en miljon kronor om man går in i ett hus och bara visar en sida av sig själv o är mellanmjölk dygnet runt. Emelie levererar Glädje, sorg, drama, kärlek, humor, sarkasm, bråk, vänskap, no pokerface, till o med en gnutta spel. Jag tycker deltagare både där inne o folk som åkt ut är alldeles för hårda mot henne. slutat följa henne på instagram o klipper bort henne från bilder dem lägger ut. finns bara en anledning: AVUNDSJUKA!

Har folk klippt bort henne från bilder?! Vilka då? Häng ut? Helt sjukt som de beter sig. De har själva varit inne i huset och vet hur mycket skit som pågår på utsidan och så hjälper de till att sprida negativitet. Smuts.
2021-05-14, 11:37
Medlem
Jackan är ju inte stängd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in