2021-05-13, 23:21
Medlem
Ridnes avatar
De enda två därinne som har förmågan att vara roliga och sevärda helt på egen hand därinne tycker jag är Tanja och Simon!

Kommer ni ihåg när Tanja fick sin brakfest för en? Det var en av säsongens höjdpunkter.. och hon gjorde helt fantastisk tv helt på egen hand.

Simon är den som har i särklass skönast humor därinne och är även han en mästare på att vara rolig när han är helt själv. Hans enmansshower i köket eller när han går runt och pratar med kamerorna eller sig själv är jätteroliga.

Därför är det just dessa två jag ser som värdiga vinnare. Plus att de båda är godhjärtade och verkar vilja alla väl.
2021-05-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Simon är inte genuin. Jag har alltid tyckt det. Han är mycket egocentrisk och har uppenbarligen ett eller flera beroenden. Miljonen kommer slängas åt helvete om han vinner.

Och vem av dom kommer att göra något du tycker är vettigt med Miljonen?
2021-05-13, 23:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Du å jag Slangis
Yes! Great minds think alike! 🙂🍺🍺
Bannlyst
Är det hänger löst Emelie vi ser dansa i badrummet 🤷🏻‍♂️😎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har du ens tittat på säsongen och sett hur produktionen larvat sig om någon deltagare råkat sagt något ord som är förbjudet i pk-världen?

Du kanske är insatt i Bb, men det märks att du inte är insatt i n-ordets problematik.

Att en enskild person säger det n-ordet (eller annat opassande) i livesänd tv är INTE det samma som att en tv-kanal sänder låtar ur en genre som är enorm. Bara för att det inte är din musiksmak betyder det inte att många andra människor inte ska få tillfälle att höra sin egen musiksmak på kommersiell tv. Orka låtsas som att det inte existerar, speciellt under fest-sammamhamg.

Det är stora skillnader på när och hur och var man bör använd vissa ord. Klart som fan att ingen av deltagare får använda ett sånt ord.
2021-05-13, 23:23
Medlem
Okej, har haft sjukt tålamod... men att SKRIKA så EXTREMT mycket... snälla, varför??
2021-05-13, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Och vem av dom kommer att göra något du tycker är vettigt med Miljonen?

Fan vet jag. Icke Simon iaf
2021-05-13, 23:24
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jasså nu kan Narnia släppa loss och twerka i tv, när det inte finns några killar i rummet. Men massor av killar som tittar på liven....
För hon tänker inte på kamerorna, killarna ser hon, nu seer hon bara tjejer
2021-05-13, 23:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Du kanske är insatt i Bb, men det märks att du inte är insatt i n-ordets problematik.

Att en enskild person säger det n-ordet (eller annat opassande) i livesänd tv är INTE det samma som att en tv-kanal sänder låtar ur en genre som är enorm. Bara för att det inte är din musiksmak betyder det inte att många andra människor inte ska få tillfälle att höra sin egen musiksmak på kommersiell tv. Orka låtsas som att det inte existerar, speciellt under fest-sammamhamg.

Det är stora skillnader på när och hur och var man bör använd vissa ord. Klart som fan att ingen av deltagare får använda ett sånt ord.

Tittar du på Big Brother eller är du bara här för att godhetssignalera?
2021-05-13, 23:25
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
För hon tänker inte på kamerorna, killarna ser hon, nu seer hon bara tjejer

Hon är sådan jävla hycklare.
2021-05-13, 23:25
Medlem
xrlpyts avatar
och nu juckar Nardos mot Emelie rumpa jaja, jag klagar inte
2021-05-13, 23:26