2021-05-13, 22:51
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Sami förra året hade inga problem med det. Jag själv har gjort det många gånger och har inte heller haft problem med det. Problemet är att han har allvarliga alkoholproblem.
Tycker nog att hela ligan har problem med drickandet. Dom skriker och tjuter allihop av glädjerus när det nalkas sprit. Klart som fan att elefanterna inte blir lika påverkade som stackars Simon då dom är fyllda av späck. Feta flatan är så fet så hon kan knappt springa och insidan av låren tar emot. Nardos har värsta bullfittan och det är väl också rent fett.
2021-05-13, 22:51
Medlem
Vad är det Steffi hintat om kring att hon ska in i huset på söndag? Gissar att gamla deltagare kommer göra ett stopp
2021-05-13, 22:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Sami förra året hade inga problem med det. Jag själv har gjort det många gånger och har inte heller haft problem med det. Problemet är att han har allvarliga alkoholproblem.

Ja men Sami höll sig nykter pga tidigare alkoholproblem och valde själv att gå in i ett hus där han visste att alla skulle dricka flera ggr i veckan. Simon har uppenbarligen problem med spriten också, och BB-produktionen har ju knappast varit behjälpliga som skickat in alkohol nästan varenda kväll i 85 dagar... De alla kommer väl lida av abstinensbesvär efter denna tid.
2021-05-13, 22:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Faktiskt så är det ganska underhållande. Tycker det är kul att lyssna på vilket skit folk häver ur sig på fyllen...

Haha nej fy.. finns inget värre :P Ska man orka med fyllisar så måste man vara full själv
2021-05-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Att vara chaffis är en sak men om man inte behöver, så skulle inte jag heller gå på fest eller krogen och vara spiknykter bland en massa fulla människor. Det är liksom inget kul när man inte är på samma nivå.
För att förtydliga det så här skjutsat till krogen. Och där utsatt mig för diverse som nykter . Men att han inte ska kunna umgås med 6st nykter som han umgåtts med i så många veckor är ju bara löjligt beteende . Äsch låt han ligga o tycka synd om sig själv . Imorrn blir det nyktert för han oxå
2021-05-13, 22:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Äsch låt honom vara själv om han känner för det. Det är ingen som hetsar när Nardos går och lägger sig eller inte är med och äter med de andra när hon inte ens fått alkoförbud.

Vaddå "straffa".. De klarar sig väl en kväll utan Simon eller? Det är väl bättre att han låter dem ha en kul kväll istället för att döda stämningen med att sitta med och vara ett åskmoln tycker jag. Är man på dåligt humör är det bättre att hålla sig undan gruppen så man inte förstör stämningen.
Precis, hur många gånger har inte Nardos sänkt stämningen totalt när hon surat över nån jävla skitsak?
Och Emelie?

Är nog bara ett tecken på att Simon behövs för att "festerna" ska vara uthärdligt att se på?
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Att vara chaffis är en sak men om man inte behöver, så skulle inte jag heller gå på fest eller krogen och vara spiknykter bland en massa fulla människor. Det är liksom inget kul när man inte är på samma nivå.

Håller inte helt med då jag festat ute många gånger nykter. Dräggfulla människor är lite jobbigare som nykter ja men inte alls så att jag i ilska gick hem och la mig. Har man roligt oavsett alkohol eller ej så bör det inte vara ett problem om man är utan.
Just nu verkar det vara ett behov av alkohol för att ha kul och får han inte går han bittert och lägger sig. När det påverkar honom så mycket att han inte vill vara vaken och ha en trevlig kväll, då bör varningsklockor ringa.
Men jag kan ha fel.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Undrar om Juddas pappa har utövat brottning/boxning eller liknande. Såg ut som att han hade blomkålsöron.
För övrigt verkade han riktigt härlig!
https://gyazo.com/67b9d98afa6331e6d3415c67ca5359ff
Flatan satt ju och pratade med Peddot där i början om hur hon svultit och letat mat i soptunnorna typ. Väldigt snyftigt och då kan jag tycka att pappi var ett riktigt monster som inte gav sin dotter mat. Eller har hon alltid varit omättlig och krävde att ständigt ha något i truten? Man såg ju bara igår hur hon stod och åt direkt ur stekpannan. Alltid ett kakpaket i näven eller det som finns tillgängligt. Det är därför kärringen vill stå där och laga mat för att kunna proppa i sig så mycket det går. 27 år och redan så fet trots magsäcksoperation säger allt. Sen skyllde hon på pappi.
2021-05-13, 22:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Så otroligt hemskt kan det inte vara där inne i tanke på att dom inte får in så pass mycket så dom blir jätte fulla
Iofs
2021-05-13, 22:57
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
För att förtydliga det så här skjutsat till krogen. Och där utsatt mig för diverse som nykter . Men att han inte ska kunna umgås med 6st nykter som han umgåtts med i så många veckor är ju bara löjligt beteende . Äsch låt han ligga o tycka synd om sig själv . Imorrn blir det nyktert för han oxå

Ja jag förstod att det var fyllechaffis du menade. Alla klarar dock inte av att vara bland fullt folk när man själv är nykter.
Förstår inte vad det gör om han vill vara ifred? Nardos vill vara ifred och går och lägger sig av och till. Emelie kan gå och sätta sig själv i ett rum på fest. Om han känner att han inte är på rätt humör och att han drar ner stämningen för de andra som får festa så gör det väl inget om han håller sig undan.
Det är väl bättre det än att han ska sitta och vara sur och arg bland de andra.
2021-05-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ja men Sami höll sig nykter pga tidigare alkoholproblem och valde själv att gå in i ett hus där han visste att alla skulle dricka flera ggr i veckan. Simon har uppenbarligen problem med spriten också, och BB-produktionen har ju knappast varit behjälpliga som skickat in alkohol nästan varenda kväll i 85 dagar... De alla kommer väl lida av abstinensbesvär efter denna tid.
Att han har problem med alkohol är klart och tydligt. Personligen tycker jag att han inte ens borde klivit in i en sån här miljö då han verkar ha lite för mycket problem med sig själv. Han borde gjort sig själv en tjänst och stannat utanför och tagit tag i sitt liv. Men det är bara vad jag tycker och nu är det ändå för sent. Det enda man kan hoppas på nu är att han inte rasar ihop helt när han kommer ut.
2021-05-13, 23:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Precis, hur många gånger har inte Nardos sänkt stämningen totalt när hon surat över nån jävla skitsak?
Och Emelie?

Är nog bara ett tecken på att Simon behövs för att "festerna" ska vara uthärdligt att se på?

Exakt...!!! Det är väl där skon klämmer.. Tittarna blir sura på Simon för att utan honom blir det trist att titta på. Det är roligare att se honom snacka för sig själv eller hålla enmansshower än alla de andra tillsammans vilket säger en hel del om kvalitetsnivån därinne.
Jag kan tänka mig att Simon inte direkt känner sig hemma i gruppen heller.. Alla hans närmaste har åkt ut. Det är bara tjejer kvar som ska snacka om kuksugning och rengöring på varje fest. Pedram förstås men de står nog inte varandra så nära. Att då behöva sitta NYKTER och höra kackel som man inte ens är intresserad av måste ju vara rena döden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in