Citat:
Ursprungligen postat av
Emma18
Jag uttryckte mig lite fel ser jag nu, det var inte ett county utan ett distrikt. Den batch röster som kom in där 96% tillföll Biden var inte för hela Wayne County utan specifikt från City of Detroit. I det distriket 2016 fick Clinton 234 871 röster (94,95%) och Trump 7682 röster (3,11%). Källa:
https://detroitmi.gov/sites/detroitmi.localhost/files/2018-05/official-results-nov-8-2016.pdf
Emma, som jag presenterat existerar inte möjligheten att en kandidat får 150.000 röster i rad när en sammanställning av röster sker i ett val där kandidater får i det närmsta samma antal röster totalt. Det du och jag diskuterar är
garanterat röstfusk enligt ex. FBIs egna metoder.
Då du fortsatt tror din egen lögn skulle jag då nu för enkelhetens skull vilja se samma "spikar" för Hillary 2016, då detta enligt dig, är "business as usual" har det väl hänt tidigare ? Om du inte finner detta, kan vi vara överens om att detta som definieras av FBI och CIA som ett sätt att finna
garanterat röstfusk kan vara en anledning till spiken ?
..Ursäkta, Du kan få ett utvidgat sökområde. Hitta en annan kandidat vilken som helst som legat långt efter till mitt i natten, fått denna typ av spikar i fler stater i ett och samma val, tidig morgon, och därmed förändrat valutgången... i 5 stater, samtidigt.
Sluta ljuga för dig själv. Biden har Presidenposten då han och Demokraterna fuskat till sig denna.