2021-05-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Madde avgör Peddis framtid... Finns en risk att hon körde sin 2a på Simpa efter alla nomineringar och block han lagt på henne.

Lägger Madde och Emelie sina 2 pinns på Peddi är han rökt.

madde vet dock vilket hon alltid sagt när hon nominerat att peddi är den ända hon har chans mot att vara kvar skulle hon lägga 2p på simon vet hon att hon åket ut med huuvudet före.
Senast redigerad av allanmadsen 2021-05-13 kl. 12:15.
2021-05-13, 12:14
Medlem
Citat:
Stämmer. Ändå en uppgradering från det hemmabygge det spelades kubb med inomhus!
Haha exakt! Ej att underskatta hemmabygge, men vissa saker är bättre i så att säga ~originalform~.

(Kan appliceras på en viss deltagares specifika kroppsdel också men tänker inte skriva ut det för jag vill komma till himlen (HAH) så vi låtsas att detta aldrig hänt och nu ska jag sluta skriva hej)
2021-05-13, 12:16
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Gårdagens avsnitt lämnar som vanligt en bitter eftersmak.

Emelie hade helt rätt i att Pedram går över lik för att ta sig vidare i tävlingen och att det kan vara därför han nu börjat hänga med Madde helt plötsligt men givetvis tyckte programledarna att det var "orättvist".

De tog GIVETVIS med att Simon var sur och tvär på festen. De tog däremot INTE med att Nardos var MINST lika tvär. Hon hjälpte inte till att bära in maten. Hon hjälpte inte till att förbereda, laga eller duka. Hon åt inte ens med de andra. Sedan satt hon med åskmolnsuttryck i soffan medan alla dansade glatt runtomrking. Snacka om att fulvinkla Simon och som vanligt skönvinkla Nardos.

Tanja har knappt fått TV-tid alls men NU när hon börjar hänga med Nardos så fick hon långt inslag när de bondar i Alex hål i väggen. Dessutom kallade till och med Arantxa in Tanja i bikten där hon ställde ledande frågor som ledde till att Tanja gav en utläggning om hur nära hon kommit Nardos.

Fattar inte produktionen hur otroligt genomskinlig deras favorisering och propaganda för Nardos som vinnare är?? Förstår inte att folk gått på att det är Judith som är bestämd vinnare när ALLT, hela säsongen pekat på Nardos. Från första veckan till nu.
Avsnitten kretsar bara kring Nardos. Har Nardos fått en ny vän i Tanja? Släng in Tanja i bikten och fråga henne om det.

Studioavsnitten som är helt nytt är endast för att TV4 ska kunna styra vem de vill ha som vinnare. Och det är uppenbart att de vill ha Nardos som vinnare.

Det finns endast 3 stycken som kan vinna just nu. Tanja, Simon och Emelie. Samma personer som gillar Tanja röstar också på Simon. Så om TV4 vill att Nardos ska ha en chans på miljonen så ska de fuska ut Emelie och ha både Tanja och Simon i final med Nardos.

Om finalen är Nardos, Emelie med en av Tanja/Simon så kommer Nardos alltid på tredje plats. Riktigt roligt att Nardos ej har mer stöd trots TV4:s myglande sedan säsongen startade. Men jag vet inte. Nardos kanske är populär hos de som bara tittar på avsnitten och TV4:s klippningar och hennes stora TV-tid kanske går hem i stugorna.
2021-05-13, 12:17
Medlem
Madde är ju otroligt korkad om hon inte lagt sina 2p på Pedram.
2021-05-13, 12:18
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
madde vet dock vilket hon alltid sagt när hon nominerat att peddi är den ända hon har chans mot att vara kvar skulle hon lägga 2p på simon vet hon att hon åket ut med huuvudet före.

Helt sant. Blir nog fan Peddi där. Tänkte om Adrians ord "ta hand om Peddi" skulle ha någon påverkan men troligtvis inte.
2021-05-13, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha exakt! Ej att underskatta hemmabygge, men vissa saker är bättre i så att säga ~originalform~.

(Kan appliceras på en viss deltagares specifika kroppsdel också men tänker inte skriva ut det för jag vill komma till himlen (HAH) så vi låtsas att detta aldrig hänt och nu ska jag sluta skriva hej)

Hahahaha, TJEJEEEN<3
2021-05-13, 12:27
Medlem
Citat:
Helt sant. Blir nog fan Peddi där. Tänkte om Adrians ord "ta hand om Peddi" skulle ha någon påverkan men troligtvis inte.

skulle dock inte förvåna mig om hon inte röstar på peddi man har ju sett mycket dumhet i huset tidigare det är ju knappast några raktforskare som är därinne
2021-05-13, 12:27
Medlem
xrlpyts avatar
Jävlar vad BB fick kämpa för att tona ner att Nardos fick en massa hårgrejer från en kompis eller vad fan det var. DC på en ensam Judith på utegården (tills Emelie kom dit och surade en stund senare), och senare när Nardos och resten av gänget anlände och de började prata om hårgrejerna så blev det censur.

Så jävla dåligt, STÅ FÖR ER FAVORISERING FUCKING FITTPRODUKTION!!!!!!!!!!!!!

förlåt
2021-05-13, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
därför jag hejar på emelie, där är ingen fasad och hon leker inte att hon gillar folk som hon inte gillar. hon försökte spela spelet på ett ”spelsätt” o inte på folks riktiga känslor men det blev hon stoppad för. nu är det riktigt vidrigt att se hur pedram o nardos spelar på tanja o madde. Skulle det vara mer legit än pakt? 1 miljon står på spel och av dem som är kvar har jag fått se mest BB deltagande o vinnare av emelie o simon. Känslor, kaos, vänskap, kärlek (steph o dompa) , arga, glada, ärliga, riktiga människor helt enkelt. inget jävla kumbaja.

Håller med! Jag ska rösta kvar Emelie iallafall tills Pedram åker ut. Annars kommer han sitta i final.
2021-05-13, 12:30
Avslutad
Citat:
Madde avgör Peddis framtid... Finns en risk att hon körde sin 2a på Simpa efter alla nomineringar och block han lagt på henne.

Lägger Madde och Emelie sina 2 pinns på Peddi är han rökt.

Edit: bör dock tillägga att det lär försvinna personer hejvilt nu sista tiden. Mitt i veckorna och säkert 2 på måndagsfinalen. Peddi blir inte kvar längre än måndag i vilket fall är min gissning.

Hoppas hoppas Emelie vågar hinta Madde innan det är för sent, eller att BB ”hjälper till”
2021-05-13, 12:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hennes besök ska jag absolut inte kolla på
Där är jag helt överens med dig Mange, för en gångs skull. 🙂
2021-05-13, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Avsnitten kretsar bara kring Nardos. Har Nardos fått en ny vän i Tanja? Släng in Tanja i bikten och fråga henne om det.

Studioavsnitten som är helt nytt är endast för att TV4 ska kunna styra vem de vill ha som vinnare. Och det är uppenbart att de vill ha Nardos som vinnare.

Det finns endast 3 stycken som kan vinna just nu. Tanja, Simon och Emelie. Samma personer som gillar Tanja röstar också på Simon. Så om TV4 vill att Nardos ska ha en chans på miljonen så ska de fuska ut Emelie och ha både Tanja och Simon i final med Nardos.

Om finalen är Nardos, Emelie med en av Tanja/Simon så kommer Nardos alltid på tredje plats. Riktigt roligt att Nardos ej har mer stöd trots TV4:s myglande sedan säsongen startade. Men jag vet inte. Nardos kanske är populär hos de som bara tittar på avsnitten och TV4:s klippningar och hennes stora TV-tid kanske går hem i stugorna.

Jag gillar Tanja. Men måste säga att den enda som eg är rakt falsk är ju faktiskt hon. Röstar alltid på Nardos men är bästis med henne to her face.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in