2021-05-13, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Otroligt tröttsamt att kolla på tanja. Visar bara en sida där hon är överdrivet positiv hela tiden. Smart drag för att försöka vinna miljonen.
Tror inte alls på Tanja längre. Hon har tappat mycket stöd på sistone.
2021-05-13, 10:16
Medlem
amiliasharborstes avatar
Är Nardos konto det enda som inte är privat? Känns som alla andra kontoansvariga har satt kontot privat för att det genererar fler följare
2021-05-13, 10:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det är enklast. Släng in några baljor med alkohol och hoppas på det bästa. Funkar inte när man har världens tristaste individer i huset.
Hehe, nä produktionen hade ju kunnat spara en slant om dom bara hade castat normalt fungerade människor i 30-40 års åldern, istället för dessa patetiska och söndercurlade sk "deltagare".

Men dom ekonomiskt ansvariga genierna, har väl räknat på att panten ska jämna ut det hela?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-13 kl. 10:24.
2021-05-13, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
va bra då kan jag ju fråga dig när gick hon ut med en ursäkt om att hon var homofob? Kan inte hitta det någonstans. Efter jag såg videon när hon säger ”Föräldrar, kommer din son eller dotter hem o säger ”mamma jag är bög eller lebb, då är de du som misslyckats med uppfostran” så kan inte jag tycka om henne. Hoppas verkligen hon gått ut flertal gånger om ursäkt o ånger på sina sociala medier.

Hon har gjort flertal lives. T ex 2 veckor innan hon gick in i huset hade hon en insta live och bjöd in följare, då frågade någon henne om hon var homofob, och då berätta hon att hon inte var påläst och fortfarande dum osv. Hennes två bästa vänner är homosexuella och har lärt henne om hur det är Joel kosari var även med i en yt video för 1 vecka sen med moa och då sa han att Bardos sagt flera skandaler i tjafs men har ändrat sin psikt osv. Hon sa det till joel, emelie och judtih vecka 2 vid jacuzzi
2021-05-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Missade man någonting igår eller?

verkar som att jag skonade min arma hörsel (och mina få hjärnceller som finns kvar efter den här säsongen) genom att missa Nardos besök i alla fall så det känns ju gött

såg också att de la sig typ 23:30, så jag gissar på... nej... på min egen fråga?
Korrekt uppfattat.

Why tha fuck stänger dom inte ett av sovrummen istället för att byta poolrummet till utegården?
2021-05-13, 10:33
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, nä produktionen hade ju kunnat spara en slant om dom bara hade castat normalt fungerade människor i 30-40 års åldern, istället för dessa patetiska och söndercurlade sk "deltagare".

Men dom ekonomiskt ansvariga genierna, har väl räknat på att panten ska jämna ut det hela?
+1
2021-05-13, 10:33
Medlem
Dennis gästade Rosanna Charles podd och hintade om att han kommer gå in i huset i huset igen, antagligen snabbt besök/vid fest.

Han sa också:
Han tokdiggar Tanja, som VÄN.
Han är kär i Emelie och kan tänka sig att flytta för hennes skull.
Han förstår rubrikerna i AB osv men förklarade situationen med Nardos. Emelie och hans jargong är vad den är och han upplevde det som att folk hoppar på och tycker till om han och hans tjej som har legat ”och gjort allt”.

Han ser Tanja, Simon har och Emelie i final. Dessa är värdiga vinnare enligt honom.

Faktiskt väldigt gulligt att höra han prata om Emelie, ärligt från hans sida. Sjukt kul prick Dompa Löööve
2021-05-13, 10:34
Medlem
Om Simon vinner BB sätter dom då in pengarna direkt på Systembolaget ?? Borde vara smidigt för det är väl ändå där dom kommer hamna !!
2021-05-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Dennis gästade Rosanna Charles podd och hintade om att han kommer gå in i huset i huset igen, antagligen snabbt besök/vid fest.

Han sa också:
Han förstår rubrikerna i AB osv men förklarade situationen med Nardos. Emelie och hans jargong är vad den är och han upplevde det som att folk hoppar på och tycker till om han och hans tjej som har legat ”och gjort allt”.

Han ser Tanja, Simon har och Emelie i final. Dessa är värdiga vinnare enligt honom.

Faktiskt väldigt gulligt att höra han prata om Emelie, ärligt från hans sida. Sjukt kul prick Dompa Löööve

Jag är kär i Dompa! Gölle!

Haha, lite jobbigt om han kommer som Emelies besök, igår sa hon ”vad fan ska jag säga om Dennis kommer, tack för senast typ”

Älskar Emelie också, fan ta dom om dom (hon) inte försöker på utsidan.
Senast redigerad av sejja 2021-05-13 kl. 10:43.
2021-05-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Om Simon vinner BB sätter dom då in pengarna direkt på Systembolaget ?? Borde vara smidigt för det är väl ändå där dom kommer hamna !!

Var ju kronofogden senast, så de verkar ha samarbeten med våra statliga myndigheter, så varför inte
2021-05-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut

Han sa också:

han kommer nog gå in med emelies två vänner som ”familj”
2021-05-13, 10:44
Bannlyst
Känns som deltagarna börjar bli trötta, borde inte 2 åka ut denna vecka?
11 dagar kvar och dom är 7 kvar, Pedram och Madde åker ut härnäst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in