Citat:
Ursprungligen postat av
pukka
Rycka donkenmat från någons händer är dock rätt smutsigt. Bara wt och råttor som gör sånt.
Nej det var otroligt lågt och det också på Pedrams initiativ och det där med smuts har ju Simon frågat Mergim om då han sa det förra året och Simon återanvände det senare efter Mc Donalds incidenten. Jag har 100% förståelse att han reagerade som han gjorde även om han kunde valt sina ord bättre, dock fick han heller ingen respons från resten då de bara verkade vilja förminska hans känslor. "Men vafan, det är bara mat"! Nej det var inte maten som gjorde honom så besviken och de flesta borde ha förstått varför om de stannat upp och lyssnat lite, speciellt när Pedram var inblandad!
Simon menade ju inte heller när han sa;: " Ni är döda för mig" i bokstavlig bemärkelse utan att han är likgiltig mot dem.
Han bad dock om ursäkt och är fullt medveten om att detta är ett problem och inget han sitter och förnekar. Han står för det han gör och han tar emot kritik.
Jag tycker dock att han har gjort positiva förändringar just vad gäller hans humör!