2021-05-12, 23:23
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Verkligen!
Emelie är verkligen så vidrigt bitter och sprider negativt energi.. Tål verkligen inte henne...

Bitter? Snarare hjärnblödning av alla skitsnack från nardos
2021-05-12, 23:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Ingen aning om hur ni gamla upoförde er och det finns säkert många unga också.
Jo jag skulle bli kränkt om någon spottade på mig / mot mig och kallade mig för smuts om det var någon som sa att den personen var min vän och älskade mig.

Det är inte samma sak som att sitta och spela tycker inte jag.

Det handlar om hur man blir uppfostrad att bete sig mot andra människor.
Jag skulle inte ens spotta när jag ogillar någon.

Så tänker jag.
Det är ju alla lättkränkta PK-talibaner (som dig själv?) som är anledningen till att Big Brother numera blivit som ett jävla barnprogram.

Tyvärr.
2021-05-12, 23:24
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Så kan det vara.
Bara så ledsamt att se när han bad henne vänta tills efter programmet och att de kunde lära känna varandra som vänner därinne men hon bara fortsatte.
Men han erkände ju att han fortsatte ge henne positiva inviter ändå. Så tror att han bara inte ville göra något där inne. Kan ha med många saker att göra 🤷🏻‍♀️
2021-05-12, 23:24
Medlem
amiliasharborstes avatar
Aldrig varit med om en så missunnsam människa som Emelie
2021-05-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Mössan har live nu med nardos vänner nu... Jag spyr ut mina tarmar och tänder.

Jag såg lite av det. Adrian satt i en bil och lärde sig hur man uttalar UST och TACUS med Nardos två polare som jag gissar är 22-23 år. Trodde fan inte det var sant vad jag såg på.

Aldrig förr har Adrian dragit på sånt jävla förortssnack som med hennes polare. Det enda folk skrev i kommentarerna var massa liknande saker som Nardos+Adrian=kära.

Herrejävlar, han är verkligen 15 år i skallen den pojken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
det är nog alla, bara hon som inte kan fejka 😂

För att inte snacka om hur de nonchalera henne o hennes stuga dans vid maten.
Noll uppmärksamhet, noll kommentarer. 😂

Nu stänger jag ner aptråkigt att kolla på!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Madde och Nardos så bra snack👍👌 Sur Emelie kan dra täcket över sig!
Dock Madde som tillförde med det bra i den diskussionen
2021-05-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Aldrig varit med om en så missunnsam människa som Emelie

håller med! så sjukt vidrig personlighet hon har.. sen försvarar hon sig alltid med "ingen kan ta mina skämt"..
2021-05-12, 23:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Rycka donkenmat från någons händer är dock rätt smutsigt. Bara wt och råttor som gör sånt.

Nej det var otroligt lågt och det också på Pedrams initiativ och det där med smuts har ju Simon frågat Mergim om då han sa det förra året och Simon återanvände det senare efter Mc Donalds incidenten. Jag har 100% förståelse att han reagerade som han gjorde även om han kunde valt sina ord bättre, dock fick han heller ingen respons från resten då de bara verkade vilja förminska hans känslor. "Men vafan, det är bara mat"! Nej det var inte maten som gjorde honom så besviken och de flesta borde ha förstått varför om de stannat upp och lyssnat lite, speciellt när Pedram var inblandad!

Simon menade ju inte heller när han sa;: " Ni är döda för mig" i bokstavlig bemärkelse utan att han är likgiltig mot dem.

Han bad dock om ursäkt och är fullt medveten om att detta är ett problem och inget han sitter och förnekar. Han står för det han gör och han tar emot kritik.

Jag tycker dock att han har gjort positiva förändringar just vad gäller hans humör!
Medlem
Citat:

Jepp! Hade inte pallat fem minuter m hennes långsamhet och jäkla ältande.
Medlem
Citat:

Hon är bitter och så missunnsam , helt klart den falskaste och mest osäkra i huset. Usch 🤮
2021-05-12, 23:30
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram har börjat sova i Rosa och man kan ju undra varför, det här var inte lätt att lista ut! Emelie vet, jag ser det på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in