2021-05-12, 21:57
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nej, men jag ser total transparens, video 24/7, alla partier närvaro vid borden, detaljerade kontroller och metoder presenterade av proffs som ger ett mycket gott intryck.

Vad bygger du din tes på att alla sitter och låtsasräknar, skapar bevis som de därefter inte kommer kunna nyttja i en rättegång ?

Har jag sagt att dom låtsasräknar? Det tror jag inte. Jag säger att det går långsamt, men jag tror nog att dom räknar.

Och att eventuella valfusksbevis inte kommer att hålla framför en domare är inte så märkvärdigt att tro. Dels eftersom man hävdade att allt skulle vara politiskt neutralt och att personerna som skulle anställas inte fick ha några kontroversiella åsikter, det gick det sådär med. Det används ovetenskapliga metoder och man väljer att endast kolla resultaten där demokrater vunnit (2 av 3).
2021-05-12, 21:59
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ledsen Emma, din förklaring stämmer ej. Du har försökt förklara*, men det betyder inte att det är ett korrekt svar.

Det finns fortsatt ingen här eller nånannstans som kan förklara 0.75 röst vs 1.25 röst. Alltid till Bildens fördel.

Även fast man inte kan rösta 0.75 röst så skulle jag förstå ditt "försök" bättre om det fanns en matematisk balans i detta mellan Trump och Biden. Det finns inte, det är ALLTID till Bidens fördel.

Så om vi då skall ta detta vidare. Förklara varför en delad röst ALLTID är till Bidens fördel.

Tack, väntar spänt.

*Kallas greppa efter halmstrån, inte förklaring.

Förklara då varför man klumpar ihop alla röster på presidentkandidater som inte är från republikanerna eller demokraterna, för att sedan dra av den summan från det totala antalet röster?
2021-05-12, 22:03
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ledsen Emma, din förklaring stämmer ej. Du har försökt förklara*, men det betyder inte att det är ett korrekt svar.
Det finns fortsatt ingen här eller nånannstans som kan förklara 0.75 röst vs 1.25 röst. Alltid till Bildens fördel.
Även fast man inte kan rösta 0.75 röst så skulle jag förstå ditt "försök" bättre om det fanns en matematisk balans i detta mellan Trump och Biden. Det finns inte, det är ALLTID till Bidens fördel.
Så om vi då skall ta detta vidare. Förklara varför en delad röst ALLTID är till Bidens fördel.
Tack, väntar spänt.

Nej du har fel där Nixter, det är alltid till DJTs fördel. Typiskt valfusk från GOParna.

Matematik till dej Nixter. Dem lägger 1000 röster i en hög kl 20:00. Rösterna räknas och sen visar det sig att 100% av rösterna är på DJT.
Valfusk, 100% av rösterna från 20:00 är på DJT och därmed är Biden president

Stop The GOPish VoterFraud.

Mike Pensé
2021-05-12, 22:07
Medlem
siisters avatar
Citat:

Tack, väntar spänt.

Om vi ska gå efter din märkliga tolkning så skulle jag inte säga att det alltid är till Bildens fördel? Det här hittar jag i Florida

1 röst =
0.478 Biden
0.512 Trump
0.01 Other votes
Medlem
0rganets avatar
"Oberoende" "opinionsundersöknings-" företaget Rasmussen (ofta hänvisat till av sekten när det kommer till popularitet):

"2020 Election Integrity: Arizona - Senate Forensic Audit - Audit Team Offers Passwords & Equipment Access to Clear Up A Misunderstanding

In direct contrast to Maricopa County Officials withholding previously subpoenaed equipment & passwords they now claim not to have."
https://twitter.com/Rasmussen_Poll/status/1392552817458614274?s=20

Varför lägger sig ett opinionsundersökningsföretag i valfuskdebatten med att posta ett PÅSTÅENDE?

Men det är lite underhållande när man ser att sekten verkligen förlorar allt..

Medlem
Nixters avatar
Försöker få ett vettigt svar. Hur kan DJT alltid få 0.75 och Biden alltid 1.25.

Ni som i tråden (Emma) debunkat detta 5ggr måste väl ändå ha en tämligen enkel förklaring till varför detta sker ?

Annars får jag vänligt konstatera detta O-debunkat av Flashbacks vänstermob.
Medlem
Citat:
Det är inte falsk information, den behöver därmed inte debunkas.
Vad babblar du om nu? Du presenterar en källa som säger att Biden har fått 96% av rösterna i en batch. Källan visar även hur siffrorna i batchen var. 134886 till Biden i en batch om 149722. 134886 av 149722 är inte 96%, det är en diff på nästan tiotusen röster fel. Procentsatsen som du spred och källan glatt skrålar om är uppenbart falsk information som en mellanstadieelev kan räkna ut. Men du, du hänger inte med?
2021-05-12, 22:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Har jag sagt att dom låtsasräknar? Det tror jag inte. Jag säger att det går långsamt, men jag tror nog att dom räknar.

Och att eventuella valfusksbevis inte kommer att hålla framför en domare är inte så märkvärdigt att tro. Dels eftersom man hävdade att allt skulle vara politiskt neutralt och att personerna som skulle anställas inte fick ha några kontroversiella åsikter, det gick det sådär med. Det används ovetenskapliga metoder och man väljer att endast kolla resultaten där demokrater vunnit (2 av 3).

Allt ovan är påstående utan grund. Du vet ingenting om detta. Du kanske hoppas om ovan.

Nu är det Republikaner som förlorat valet i Arizona dom begär omräkningen. Givetvis siktar dom i sig på området med mest fusk. Vad är underligt med det ?
2021-05-12, 22:10
Medlem
Citat:
Vassegod

Smartmatic 2017 Venezuela
https://rumble.com/vbg4yf-smartmatic-ceo-says-millions-of-votes-were-manipulated.html

Öhhh... Valet i Venezuela??? Vad har det med Presidentvalet i USA att göra??? Speciellt som Smartmatic endast användes i ett par enstaka valdistrikt.

Detta har varken med Presidentvalet eller USA att göra.

Dessutom säger han ”We have been satisfied that the voting process and the count has been compleatly accurate” i stället är det ju ”the turnout numbers” som varit manipulerade ”tampered with”.

Ser du inte dina egna videolänkar????

Du är rejält oärlig i debatten käre Nixter!!
Senast redigerad av Master.Palm 2021-05-12 kl. 22:26.
2021-05-12, 22:11
Medlem
Emma18s avatar
Citat:

Tack, väntar spänt.

Det är den inte, det är bara du som hittat på det.
2021-05-12, 22:12
Medlem
siisters avatar
Citat:
Allt ovan är påstående utan grund. Du vet ingenting om detta. Du kanske hoppas om ovan.

Nu är det Republikaner som förlorat valet i Arizona dom begär omräkningen. Givetvis siktar dom i sig på området med mest fusk. Vad är underligt med det ?

Jo, jag vet det eftersom inget av det jag säger är en hemlighet. Jag vet dock att du kanalerna du kollar på inte nämner sånt här, så det är klart du blir förvirrad
2021-05-12, 22:15
Medlem
0rganets avatar
Oj Sushi Ninja har nu satt upp WIFI tillgång till servarna som används i granskningen!

Citat:
Yesterday, observers from my office discovered a WiFi router connected to the "audit" servers.

There’s no way to ensure that ballot images, vote counts, & perhaps voter data weren’t connected to external networks or the internet.

https://twitter.com/SecretaryHobbs/status/1392531067031101443?s=20

Men låt alla incels få porrsurfa lite mellan deras hårda arbete och hitta alla bamburöstsedlar!

Den är ju ingen säkerhetsrisk eller liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in