2021-05-12, 18:52
Medlem
Största frågan ikväll är om Judith kommer tjata igen om sin poolfest.
2021-05-12, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gillar verkligen Simon.
Jag undrar varför vissa här måste hata deltagarna (jag ogillar Lill Vickan, men hatar henne inte) med hemska öknamn och även kallar vissa av oss som skriver här med nedlåtande kommentarer.
Ex neger-Nardos, Eritrea m.m, räcker det inte att skriva Nardos?
Måste man skriva här att ngn är idiot, har DS, är autistisk m.m?
Vad beror sånt på? Omognad? Eller är det så man ska göra på Flashback?
Oavsett tycker jag det är trist.

Första gången jag håller med dig. Hoppas du kan leva som du lär hädanefter och inte skriva ner Emelie (som hon ju heter) 😇
2021-05-12, 19:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Första gången jag håller med dig. Hoppas du kan leva som du lär hädanefter och inte skriva ner Emelie (som hon ju heter) 😇
Skriva ner? Jag ogillar henne och det beror på att när hennes idol Victoria kom in i huset och hon sa:
Jag är precis som henne! Då började jag ogilla henne, för jag ogillade verkligen Victoria.
Det hon visat, tycker jag är exakt som stor Vickan visade ifjol och iår.
2021-05-12, 19:00
Medlem
Helt stört att de får dricka så ofta som de gör! Ansvarslöst av produktionen. Rena rama språng brädan in till alkoholism om man har de generna och svagare psyke
2021-05-12, 19:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Måste erkänna att jag kallat en Idiot Sippan för några år sen. Nu skäms jag över det.🙈
Iofs aldrig försent att ta sitt förnuft tillbaka.

Då har du ett välfungerande samvete och det är väl jättebra, ibland måste man göra eller säga saker man ångrar för att veta hur våra egenskaper reagerar och fungerar. Aldrig försent!
2021-05-12, 19:10
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Helt stört att de får dricka så ofta som de gör! Ansvarslöst av produktionen. Rena rama språng brädan in till alkoholism om man har de generna och svagare psyke
Har du sett de tidigare åren innan tv4 tog över? Då var det helrör och whisky de fick in. Och fester lika mycket som nu
2021-05-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
https://files.fm/u/sapchffmj

Joel har redan sett den där och han vill fortfarande se henne vinna. och fan vad smart du är som kommer med ett klipp som är 4år gammalt. Hon har själv sagt att hon inte har sånna fördomar längre, precis som ex nazisten Sami har dom ett förflutet dom inte står för längre och ändå vann han! Men ändå bra försökt av dig Hahah kan du hitta klippet där Simon säger att han hade något emot homosexuella förut också ? Vore gulligt för det finns
2021-05-12, 19:12
Medlem
Älskar att Simon alltid går in i sin roll och langar fram sånna klockrena citat.
"ööh, i didnt fuck Samantha"
2021-05-12, 19:16
Bannlyst
Synd det inte var mer lika tjejer och killar kvar i huset 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
2021-05-12, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Produktionen är kass och hoppas att det blir bra TV med alkohol (vilket det inte blir). Supandet är ok men rökning ska censureras. Så jävla fjantigt.
2021-05-12, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Har du sett de tidigare åren innan tv4 tog över? Då var det helrör och whisky de fick in. Och fester lika mycket som nu
Det var inte fester varje dag.
2021-05-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Citat:
Skriva ner? Jag ogillar henne och det beror på att när hennes idol Victoria kom in i huset och hon sa:
Jag är precis som henne! Då började jag ogilla henne, för jag ogillade verkligen Victoria.
Det hon visat, tycker jag är exakt som stor Vickan visade ifjol och iår.

Skulle gissa att cha-cha menar att du kan kalla henne vid namn och inte benämna henne med ditt öknamn (Lill-Vickan).

Håller för övrigt med dig Zingo, man kan ogilla någon utan att kalla den något annat än dens namn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in