2021-05-12, 17:54
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
https://files.fm/u/sapchffmj

Länka den till Joel
2021-05-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan tycker sockervadd smakar som när hon var liten, vad är hon nu?😀😀😀😀😀😀

Vuxen nog att bo ensam i källarnnnn!

ps. Gillar henne <3
2021-05-12, 17:58
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vuxen nog att bo ensam i källarnnnn!

ps. Gillar henne <3
Tufft att bo i källaren.👍😀👍😀
2021-05-12, 17:59
Medlem
xrlpyts avatar
Bra affär med sockervadd, köp ett paket socker för 20 spänn och sen sälj sockervadd till småungar för 10 kr styck.
2021-05-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Länka den till Joel

Joel <3 han är väl naiv nog att tro att hon "är en ny människa nu!"
2021-05-12, 18:02
Medlem
nu brinner det😃
2021-05-12, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
För de som inte är autistiska som dig, så betyder det att man är glad.
Har inga av dom dragen och jag vet att han var glad. Vad är ditt problem?
2021-05-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Ja, han måste vinna. Att han ens orkar vara så underhållande med så tråkiga kompanjoner är sjukt starkt.

Tanja är snäll och positiv men liksom bjuder inte på underhållning varje dag? Mer någon gång när hon är full.

Hoppas feminismen inte gått så långt att Simon inta kan vinna.

Sedan har han ju helt rätt om det med Tanja. Att ta in en person som själv säger att hon är så nöjd med klippningen av PH och att hon blev så älskad efteråt är inte rättvist. Att han sedan är den enda som vågar erkänna att han känner så för Tanja får han skit av. Emelie och Nardos har sagt exakt samma sak innan. Sedan nominerar inte Simon Tanja för han gillar henne men han stör sig på konceptet att hon fick komma med.

Håller med!

Älskar Tanja men hon är inte på samma nivå som Simon i underhållningsvärde. Utan Simpa hade denna säsong varit mer död än vad den redan är. Jag personligen vill ha en vinnare som har gjort ett stort avtryck. Tanja är väldigt härlig som människa men hon har precis som du säger varit rolig lite då och då.

Simon har varit där sen dag ett och gjort en hel del. Gråtit, skrattat, bråkat, han har skapat underhållning på hög nivå. Sedan märker man hur det andra deltagarna ofta härmar och tar efter Simon komiska händelser. Tyder på vilken stor karaktär han är.
Simpas relation med Luis är det bästa på hela säsongen. Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde när dom två retades med varandra. Även hans relation med Nardos är väldigt speciell.

Simon är en väldigt fin människa som tyvärr gör en del snedsteg pågrund av sina diagnoser. Men det är fascinerande att ALLA deltagare tycker om honom. Till och med Mergim pratar gott om Simpa!

Simpa, min vinnare
2021-05-12, 18:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Håller med!

Älskar Tanja men hon är inte på samma nivå som Simon i underhållningsvärde. Utan Simpa hade denna säsong varit mer död än vad den redan är. Jag personligen vill ha en vinnare som har gjort ett stort avtryck. Tanja är väldigt härlig som människa men hon har precis som du säger varit rolig lite då och då.

Simon har varit där sen dag ett och gjort en hel del. Gråtit, skrattat, bråkat, han har skapat underhållning på hög nivå. Sedan märker man hur det andra deltagarna ofta härmar och tar efter Simon komiska händelser. Tyder på vilken stor karaktär han är.
Simpas relation med Luis är det bästa på hela säsongen. Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde när dom två retades med varandra. Även hans relation med Nardos är väldigt speciell.

Simon är en väldigt fin människa som tyvärr gör en del snedsteg pågrund av sina diagnoser. Men det är fascinerande att ALLA deltagare tycker om honom. Till och med Mergim pratar gott om Simpa!

Simpa, min vinnare
Har varit min favorit sen tidigt, när oddset var 15 ggr som vinnare.
Har blivit irriterad på honom många ggr, ex hockeyveckan m.fl ggr.
Trots det har han kommit tillbaka efter lite tjurande och varit den överlägset bästa i detta hus!👍
2021-05-12, 18:16
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Länka den till Joel
Nardos har redan berättat detta för honom och dom andra i huset första veckan. Hur hennes åsikter var och hur hon lärt sig. Joel vet detta, han säger det också i denna videon så det e meningslöst att skicka videos.

https://www.youtube.com/watch?v=T8fBKhjAhCs
2021-05-12, 18:18
Medlem
Zingo2s avatar
Judith läser på nåt paket och säger made in Skärholmen. Nån säger då (gissa vem): Vad fan är det?
Då säger Judith: det ligger när här.😀
2021-05-12, 18:18
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Enda gången jag gillat henne.😀😀😀😀😀
Oj! Gillade henne....det var som fan (har du suttit i solen utan mössa))

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in