Citat:
Felet med Arteta är att han försöker spela en typ av fotboll som Arsenal i dagsläget inte har spelarmaterial att utföra, om Pep-wannabe hade faktiskt försökt spela efter vad kvaliteten på truppen tillsäger så hade säsongen säkerligen sett annorlunda för våran del. Men det gör han inte, och därför så härvar vi nu i mittenträsket.Ja och vi ser hur ofta det fungerar för Arteta. Nej, jag har aldrig påstått att United spelar en bländande rolig anfallsfotboll rakt igenom 90 minuter varje match. Du kan lätt hitta flera inlägg från mig där både rörlighet, passningstempo och attityd ifrågasätts.
Men, om du likställer Ole och Mou i form av hur man spelar så visar det enbart hur enögd och "jag trollar bara och vill bara skapa irritation". Det är många sekvenser och även matcher där United faktiskt spelat väldigt bra fotboll med ett tillslag. Speciellt när man kan kombinera det långsammare håll i bollen med väldigt snabbt passningsspel och mycket förflyttningar så blir man väldigt effektiva och kan kontrollera matcherna på ett helt annat sätt,
Och det sista, det är inte ens lönt att ta fram dina inlägg för även när vi gjort det så har du hänvisat till något annat eller att innebörden inte är rätt tolkat och så kommer det ett nytt påstående som "gynnar" dig själv. Vi väntar fortfarande på inläggen där två vettiga skribenter här skall ha påstått saker (Alex och Frysen) som du så lätt kunde ta fram, vad är det nu - en månad som gott och din enda kommentar i det är "jag väntar på Lilla Frysen"
Men, om du likställer Ole och Mou i form av hur man spelar så visar det enbart hur enögd och "jag trollar bara och vill bara skapa irritation". Det är många sekvenser och även matcher där United faktiskt spelat väldigt bra fotboll med ett tillslag. Speciellt när man kan kombinera det långsammare håll i bollen med väldigt snabbt passningsspel och mycket förflyttningar så blir man väldigt effektiva och kan kontrollera matcherna på ett helt annat sätt,
Och det sista, det är inte ens lönt att ta fram dina inlägg för även när vi gjort det så har du hänvisat till något annat eller att innebörden inte är rätt tolkat och så kommer det ett nytt påstående som "gynnar" dig själv. Vi väntar fortfarande på inläggen där två vettiga skribenter här skall ha påstått saker (Alex och Frysen) som du så lätt kunde ta fram, vad är det nu - en månad som gott och din enda kommentar i det är "jag väntar på Lilla Frysen"
Vad jag vet, så har inte jag påstått att Mourinho o Solskjaer spelar samma typ av fotboll? Däremot så tycker jag helt klart att även Solksjaer spelar en mer tråkig än underhållande fotboll.
Visa gärna en källa där jag har hävdat att Liverpool’s skadeproblem har inte påverkat deras usla säsong? klart att det gör, precis som att Man City’s skadebekymmer under 19/20 påverkade de förra säsongen. Men Liverpool’s skadeproblem på div spelare är inte enda skälet till att varför de är på god väg att bli det sämsta PL-vinnande laget i historien.
Jag väntar fortfarande på rätt läge till att posta inläggen från Frysen, Imbaz & co från förra säsongen