Hur kan insta profiler vara Fake när 80% av dom är helt vanliga människor med följare och hela skiten. Förstår att ni hatar alla som inte är svenskar men ni förstår att vi svenskar som älskar henne finns också.
Vi har sån jävla död kultur här att jag får energi av hennes vänner och vill ha sånna vänner!!
Och det ni skriver här sprids snart runt och då har ni gjort alla vi som hejjar på nardos en björntjänst genom att hon kommer få flera röster.
Så fortsätt kalla dom alla fula namn ni kommer på! Kram
Om man utger sig för att kunna det så kan det vara bra att kunna. I övrigt är det upp till dig vad du tycker. Jag tycker det är positivt, för att jag är dansintresserad.
Börjar seriöst bli livrädd över hur dumma människor här kan kalla andra människor för dumma Hahah
Adrian hade över 1000pers på sin love och så skriver någon men ändå åkte han ????
Är ni dumma på riktigt eller låtsas ni?
Jag kollade och röstade inte kvar han, jag plus mååånga fler hejjar på nardos men röstade inte kvar Adrian.
Ni förstår att det är fler som kollar som inte är aktiva på insta?
Nardos fick immunitet av tittarna när hon va som skrikigast och före Simon och Emelie och Tanja ....glöm inte det
Måste säga att jag trivs och gillar när det är så få i huset kvar. Det blir lagom nivå (Ja inte när Nardos skriker då) men det känns som kul stämning i huset nu och den här veckans tema var verkligen guld! Det är säkert en trevligt stämning mellan så många personer annars med i fullsatt hus men nu är de inte uppdelade längre utan alla umgås med alla. Me like.
Börjar seriöst bli livrädd över hur dumma människor här kan kalla andra människor för dumma Hahah
Adrian hade över 1000pers på sin love och så skriver någon men ändå åkte han ????
Jag kollade och röstade inte kvar han, jag plus mååånga fler hejjar på nardos men röstade inte kvar Adrian.
Nardos fick immunitet av tittarna när hon va som skrikigast och före Simon och Emelie och Tanja ....glöm inte det
Jag är inte aktiv på instas BB över huvutaget. Bara här och på Norges BB-sida eftersom jag tycker den är allra bäst på sociala medier. Att jämföra vad som skrivas överallt på olika sidor är näst intill lönlöst.
Vicky är till och med för korkad för att skämmas.... Hon borde ha gömt sig för evig tid men istället bjäbbar hon som en chihuahua om "orättvisa" Vilken idiot.