2021-05-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia är 23 år och kör redan med "trådar" för att lyfta hyn i ansiktet.

Snygga tjejkompisar iallafall.

What?? När man trådar tar man bort hår. Istället för att plocka ögonbryn eller fjunen på läppen.
2021-05-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Simon har väl dom flesta på sin sida som åkt ut ? Steffi ponne alex Thess katti Jesper luis fler ?

luis håller ju på nardos kommer välja henne över simon alla dar i veckan om dem sitter i finalen

dem andra kommer definitivt pusha simon om han sitter i finalveckan
2021-05-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hoppsan, Tessans syrra Elin visar nästan rövhålet på Tessans insta story.
Haha hur visar man nästan rövhålet?
2021-05-12, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror ni Dompa kommer som Emelies besök? Vore kul att se mamma Lena, pappa Krister och Dompa.

Det hade varit guld!
2021-05-12, 16:36
Medlem
Citat:
Tror ni Dompa kommer som Emelies besök? Vore kul att se mamma Lena, pappa Krister och Dompa.
Det hade ju varit klockrent, dock ganska osannolikt. Ryktet säger att två kompisar kommer in.
2021-05-12, 16:36
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Exakt så, dom har riggat tidigare omröstningar så skulle ej bli förvånad!

Jasså det har jag missat, men han fick ju stöd från nardos samt ninaglamsell över 100k följare nåväl bara pedram å nardos åker ut snart e jag nöjd

Nja, det är svårt att säga.

Tillskillnad från dig, så drivs jag inte av en traumatisk hat för blattar (din mor måste ha fått den i stjärten av en afghan eller något liknande ) Därmed ser jag först och främst helst Ormelie åka, och direkt därefter Narcos och Ljugith. Mellan Peddo och Simon är det lika för mig, båda är lika vidriga och hatiska. Madde är en gammal och manisk gråsugga.

Enda värdiga vinnaren i mina ögon är; Tanja.

Bortsett från mina förhoppningar, så är jag övertygad att Omrelie sitter i finalen tillsammans med Simon och Tanja. De förstnämnda kommer att snubbla på mållinjen.
Senast redigerad av 1337crew 2021-05-12 kl. 16:39.
2021-05-12, 16:37
Medlem
Citat:

Det är möjligt, tror dock inte hennes mamma och pappa kommer upp. Men Dompa och nån gammal deltagare till
2021-05-12, 16:40
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Det perfekta finalupplägget för Nardos är Simon, Tanja och Nardos. Det är samma folk som gillar Tanja och Simon, så deras röster delas på två = vinst för Nardos.

En ännu säkrare väg är final med Pedram, Judith, Nardos = vinst för Nardos.

Tyvärr tror jag TV4s taktik lyckas
Du har rätt men Emelie har vunnit massa omröstningar i appen denna säsong. Hon får säkert också mer stöd om Madde åker ut. Jag tror inte TV4 vågar fuska ut Emelie även om det skulle gynna Nardos och ge henne vinsten.

Jag tror att Emelie och Nardos är redan i final. Den tredje är Simon eller Tanja.

Jag tror vinnaren av BB kommer vara Emelie. Tanja eller Simon på andra plats och Nardos på tredje plats.
2021-05-12, 16:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är möjligt, tror dock inte hennes mamma och pappa kommer upp. Men Dompa och nån gammal deltagare till
Dompa och Tess hade nog inte varit så populärt
2021-05-12, 16:42
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Juuuel <3
2021-05-12, 16:42
Medlem
Citat:
Dompa och Tess hade nog inte varit så populärt

Nä inte riktigt. Men dompa och nån annan hon stod nära. Inte Joel det kommer inte ske
2021-05-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Twerkskola med nardos? Aldrig sett henne twerka
Nardos kan inte twerka, lol. Hon har gjort några småförsök och det märks att hon inte kan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in