2021-05-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Då vet jag inte vad man ska säga isf. Jag tror dock att Madde genuint tycker om Simon,kanske just för att han ändå är så ärlig och det känns ändå som att hon står fast i vilken hon nominerar varje gång! Hon sa vid något tillfälle att hon kommer lägga sina poäng på den som hon kan ha minst chans mot i tävlingar o.sv och vi får hålla tummarna att hon gör likadant denna gång.

Får du också en känsla av att Pedram ibland kommer in i rosa för att han måste kolla så vad just Madde och Emelie pratar om?

Jag hoppas verkligen det! Tänker hon på sig själv först så vet hon också att hon har störst chans att få vara kvar om hon sitter mot Pedram.

Ja det får jag verkligen känslan av. Vi får ju svart på vitt nu att hela känslan av han stämmer, han sa själv demon inom sig. Han sa även att han tagit medicin mot sitt beteende(?). Låter fan allt annat än stabilt. Otroligt att de släpper in folk med såna bakgrunder.
2021-05-12, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
don elgiganto har börjat lära känna sig själv och sina demoner som äter upp han inifrån...har ni triiiist nån dag kolla på scarface när han går in på nattcluben och ska jaga sin dansade lillasyster med kokain i näsan, den inzoomningen och musiken är comedy gold
försökte hitta ett klipp då det ser ut som pedram när han fixerar blicken tänker efter o sneflinar
2021-05-12, 15:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han talar i tungor och det blir bara dravel. Klassisk Peddot då han försöker låta smart men det blir bara nardologer i all oändlighet.

Exakt och jag orkar inte höra hans ordsallader för som jag skrev igår, Pedram lever i en fantasibubbla där hans ego frodas av sin överdrivna självbild där han kan briljera om allt . Hans attacker av depressioner kommer när någon kommer för nära denna bubbla och riskerar att den spricker, då kommer demonerna inom honom fram.
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-12 kl. 15:42.
2021-05-12, 15:31
Medlem
Citat:
Han kör sympatikortet. Det finns ingen annan utväg för honom när han inte lyckas få Madde att inte rösta på honom.
Usch...🤬
2021-05-12, 15:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hoppsan, Tessans syrra Elin visar nästan rövhålet på Tessans insta story.

Tack, klarar mig från att se det. Hennes syrra visar varför Tess skaffade silikontuttar.
2021-05-12, 15:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde minns en tid när det fanns en pausklocka på tv:n mellan program.
Ja, att när det var 5 min till Bolibompa såg man klockan. Då frågade en av deltagarna (gissa vem), var det direktsändning?😀😀😀😀
2021-05-12, 15:39
Medlem
Citat:
Grodan blev utslängd härifrån så han startade den.

Är han utslängd? Därför jag inte sett honom på länge!
2021-05-12, 15:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppas verkligen det! Tänker hon på sig själv först så vet hon också att hon har störst chans att få vara kvar om hon sitter mot Pedram.

Ja det får jag verkligen känslan av. Vi får ju svart på vitt nu att hela känslan av han stämmer, han sa själv demon inom sig. Han sa även att han tagit medicin mot sitt beteende(?). Låter fan allt annat än stabilt. Otroligt att de släpper in folk med såna bakgrunder.

Pedrams beteende är inte att leka med och jag tror inte på depression utan snarare kraftiga utbrott som grundas i en Narcissistisk persons missnöje och frustration och som är besatt av sig själv. Som att han förvandlas och får en riktigt mörk och negativ aura över sig. Ja det är otroligt för vi märkte ju tidigt in på säsongen att allt inte stod rätt till med Pedram men pga hans förmåga att manipulera folk så kunde de inte se den andra sidan av honom.
2021-05-12, 15:46
Medlem
Mouchinos avatar
Det kan väl inte vara Edward Blom som kommer?
2021-05-12, 15:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Det är väl Adrian som kommer på besök till Nardos
2021-05-12, 15:47
Medlem
Fan vad jag hade garvat om Edward Blom hade suttit där
2021-05-12, 15:48
Medlem
Tanja är så fin, hon blev så glad för Nardos skull

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera