2021-05-11, 17:48
Medlem
Dukanva85s avatar
Grisfest för mig. I och med filmen är typ köttbullar, snaps, sill och allt sånt. Inte gris för att man ska bli grisfull
2021-05-11, 17:48
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dom kanske har tagit slut? Sen vet hon ju att mössan står utanför och tar emot henne med öppna armar. Om hon har miljonen med sig.
Så att hon kan hjälpa honom med matkontot och vidare könsoperationer?
Elker menar du för kärleks skull
2021-05-11, 17:49
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Sedan tävlingen så stängde jag av skiten och lirade lite med lil grabben, Satte på nu och alla inväntar på att komma in i uppdragsrummet. Har hans besök kommit?
Pedram fick besök av mamma, syster och bror.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Är det ingen av dem som sett sällskapsresan? En av Svensk films största klassiker!
Ja, hoppas Berra får vara med på festen också.😀👍😀👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lite bortkastat på 5 vegetarianer...

Vem är det förutom Madelene och Juddan?
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja och de andra säger utan att nqrdos hör att hon absolut kommer få in en släkting. Jag tror inte det riktigt.
Hennes plan ihop med gänget utanför är att dra upp alla lögner med tårdrypare i slutändan. Precis vad hon håller på med nu. Nyligen var det tandgnissel och tårar här i tråden då hon berättade att hon blivit könsstympad men senare återställd. Snyft, snyft på flashback. Vänta bara när vi dagen innan final får höra hur hon svultit, våldtagits och skändats. Hon är fan smartare än idioter som sitter och går på hennes lögner.
2021-05-11, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Madde vinner ingenting. Hon klarar knappt att stanna kvar mot Adrian.

Var ironisk😘
2021-05-11, 17:51
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Sedan tävlingen så stängde jag av skiten och lirade lite med lil grabben, Satte på nu och alla inväntar på att komma in i uppdragsrummet. Har hans besök kommit?
Japp, kommit och gått. Inget speciellt hände. De får inte säga något om utsidan eller vad de vet så det var mest tårar och dravel....
2021-05-11, 17:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hennes plan ihop med gänget utanför är att dra upp alla lögner med tårdrypare i slutändan. Precis vad hon håller på med nu. Nyligen var det tandgnissel och tårar här i tråden då hon berättade att hon blivit könsstympad men senare återställd. Snyft, snyft på flashback. Vänta bara när vi dagen innan final får höra hur hon svultit, våldtagits och skändats. Hon är fan smartare än idioter som sitter och går på hennes lögner.
Ojsan. Har hon dragit såna snyfthistorier menar du? Att hon blivit könsstympad?
2021-05-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, hoppas Berra får vara med på festen också.😀👍😀👍

Han festar stenhårt 2 timmar och sen däckar han, lika bra han får vila redan nu. Eller om han och Simon lägger sig, helt däckade vid 22.00, Simons normala slutfestartid.
2021-05-11, 17:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzanZzibar
Så att hon kan hjälpa honom med matkontot och vidare könsoperationer?
Elker menar du för kärleks skull
Jag tror hon lägger pengarna på en stor dolme till Adrian.
2021-05-11, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Känner mig frustrerad över att inte Pedram eller helst Nardos fick den extra rösten. Pedram som lyckats vara kvar så här länge kan gott få en vecka till, men Nardos vill jag ska lämna härnäst för henne är jag så trött på så hälften vore nog!

Nardos har fortfarande många supportrar. Hon kommer inte åka... står hon mot typ Emelie, Tanja eller Simon kan det finnas en chans dock. Men hon är omtyckt av dem i huset så i det här skedet kommer de inte rösta på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in