Citat:
Tycker det är helt märkligt att ingen har tagit upp skvaller, eller diskuterat om att Olof K Gustafsson har varit ihop med Bianca Ingrosso...
That's it, mannen!
Nej, nu trollade jag. Men för att tillföra något i tråden, finns det ingen här som känner Olof, gått i samma skola eller träffat honom IRL? Mannen är ju ONEKLIGEN intressant, mytoman eller inte. Det är rejäl underhållning att se/höra honom yxa av c-kändisars huvud på löpande band likt en bödel.
Jag skrattade gott åt hans Anis Don Demina-diss - Olof suckar lite och öppnar sig, säger något i stil med "Jag är också fet, men jag lät inte chipstuttarna fladdra på TV."
Jag är nog en generation över dessa bekräftelsesökande muppar. Jockiboi är dock i min ålder, extra kul när Olof "beefar" med den fjanten. Einar då? Någon ung snorvalp som är "gangster". Skitkul att Olof sätter sådana personer på plats. Handen på hjärtat, har Olof dissat något öppet som ni de facto gillat? Nej, han har dissat two faced motherfuckers. Lallare!
Skämt o sido, jag tycker fan om killen, han växer. Jag skiter i om han är mytoman och ett tvättäkta psykfall. Han sätter dessa kräk på plats och det är roligt att bevittna. Men fet som fan är han, och därför oroar jag mig litet över hans hälsa. Olof om du läser detta, chilla lite. Vi vill ha med dig i några år till!
ARE YOU NOT ENTERTAINED?