2021-05-11, 00:31
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Jag måste levt under en sten, hur kan jag ha missat hela denna historien om Olof!

Rena julafton att hitta en tio år gammal tråd som börjar så tråkigt men utvecklas till något helt paradoxalt 😂

Tycker det är helt märkligt att ingen har tagit upp skvaller, eller diskuterat om att Olof K Gustafsson har varit ihop med Bianca Ingrosso...

That's it, mannen!

Nej, nu trollade jag. Men för att tillföra något i tråden, finns det ingen här som känner Olof, gått i samma skola eller träffat honom IRL? Mannen är ju ONEKLIGEN intressant, mytoman eller inte. Det är rejäl underhållning att se/höra honom yxa av c-kändisars huvud på löpande band likt en bödel.

Jag skrattade gott åt hans Anis Don Demina-diss - Olof suckar lite och öppnar sig, säger något i stil med "Jag är också fet, men jag lät inte chipstuttarna fladdra på TV."

Jag är nog en generation över dessa bekräftelsesökande muppar. Jockiboi är dock i min ålder, extra kul när Olof "beefar" med den fjanten. Einar då? Någon ung snorvalp som är "gangster". Skitkul att Olof sätter sådana personer på plats. Handen på hjärtat, har Olof dissat något öppet som ni de facto gillat? Nej, han har dissat two faced motherfuckers. Lallare!

Skämt o sido, jag tycker fan om killen, han växer. Jag skiter i om han är mytoman och ett tvättäkta psykfall. Han sätter dessa kräk på plats och det är roligt att bevittna. Men fet som fan är han, och därför oroar jag mig litet över hans hälsa. Olof om du läser detta, chilla lite. Vi vill ha med dig i några år till!

ARE YOU NOT ENTERTAINED?
Citera
2021-05-11, 00:33
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned-Poltergeist
Jag måste levt under en sten, hur kan jag ha missat hela denna historien om Olof!

Rena julafton att hitta en tio år gammal tråd som börjar så tråkigt men utvecklas till något helt paradoxalt 😂

Håller med. Hittade denna "gigant", bildligt talat, för bara några dagar sedan. Har dammsugit Youtube, och fy-fan vad jag har slösat min tid på rent skit - men djävlar vad ändå gillade det. Det är bra content så att säga. Ha ha ha!
Citera
2021-05-11, 09:54
Medlem
Många som tycker att denne Olof är underhållande, helt klart

Men låt oss inte glömma att samma Olof uppmanade minderåriga på TikTok att skaka rumpa samt att köpa horor.

Att de var minderåriga visste han då han själva sade ”frågan är om det är lagligt i Sverige?”.

Glöm inte detta.
Citera
2021-05-11, 13:20
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1625

Men låt oss inte glömma att samma Olof uppmanade minderåriga på TikTok att skaka rumpa samt att köpa horor.

Att de var minderåriga visste han då han själva sade ”frågan är om det är lagligt i Sverige?”.

Glöm inte detta.

Tjejen var 17 vem fan bryr sig? Inte 13-åring precis.
Citera
2021-05-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Tjejen var 17 vem fan bryr sig? Inte 13-åring precis.

Undra om du säger likadant om Olof en dag uppmanar din 17-åriga dotter att skaka på TikTok.
Citera
2021-05-11, 15:38
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Undra om du säger likadant om Olof en dag uppmanar din 17-åriga dotter att skaka på TikTok.

Föräldrar ger sina 15-åriga barn kondomer.

Min dotter hade sex frivilligt som 16år med sin pojkvän som var 28. Allt enligt lagboken
Citera
2021-05-11, 15:50
Medlem
Citat:
Föräldrar ger sina 15-åriga barn kondomer.

Min dotter hade sex frivilligt som 16år med sin pojkvän som var 28. Allt enligt lagboken

Precis, frivilligt som du säger. Hon blev inte uppmanad till sexuella tjänster offentligt på TikTok.

Är du också en av den som tror på att Olof är en mångmiljardär? Ta en titt på adressen han är skriven på.
Citera
2021-05-11, 15:55
Avslutad
Citat:
Min dotter hade sex frivilligt som 16år med sin pojkvän som var 28.

Och?
Citera
2021-05-11, 17:30
Medlem
stockcocks avatar
Citat:

Glöm inte detta.

Är du pingstvän eller? Olof var nog inte superseriös.
Citera
2021-05-11, 17:45
Medlem
Rekas avatar
Citat:

Glöm inte detta.

Den lajven missade jag. Däremot såg jag en lajv där han efterlyste brudar att ta in, men att de måste vara över 18 år. Så då är han inte helt konsekvent.
Var nån som var synbart under 18 som smet in, men henne bröt han med snabbt.
Citera
2021-05-11, 20:02
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur bor han - bostad brukar vara bra bevis på framgång Lars Edman Notch Filip Tysander-

Varför är han tillbaka i ankdammen -

Nu är filmen över lyan i Dubai uppe igen.
https://www.youtube.com/watch?v=Ba7nDogwqps
Citera
2021-05-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Nu är filmen över lyan i Dubai uppe igen.
https://www.youtube.com/watch?v=Ba7nDogwqps
Rätt sjysst AirBnb faktiskt, man kanske skulle ta en semestervecka i Dubai, det är trots allt billigare än många hotell på Gran Canaria. Snygga Versace-tapeter också, ekonomiskt att välja en av de billigaste varianterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in