2021-05-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Vänta...Nardos säger nu att "hon står för saker"? Hon har ju sagt att hon tycker att föräldrar som har barn som är "lebb" eller "bög" har misslyckats? Jaaa Nardos, du står verkligen för dina åsikter. Not.

Jag tyckte detsamma när jag trodde mig vara straight, sen insåg jag hur jävla gay jag var och då jävlar ändrades en massa åsikter för mig och det är jag oerhört tacksam för!

Alla har vi åsikter som ändras i samband med att vi växer upp. Man behöver inte själv vara en del av något (som mitt exempel ovan) för att ändra sig.
2021-05-11, 00:16
Medlem
Mouchinos avatar
Genuin vänskap och ändå låter Nardos Pedram manipulera henne genom att ställa villkor för att få behålla titlen som hans "lillasyster"? Det är ingen genuin relation, det är ormigt!
Medlem
ZzanZzibars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casmir
Nardos tvekar på relationer.. TRO MIG dom tvekar på din med.

Jag är så frustrerad över allt .. JAG, JAG, JAG.. nej det är inte bara du.

Sen kan hon inte ens lyssna på Maddes förklaring när hon berättar vad hon har menat. Hon vill inte lyssna för att hon vet att det är en lögn?

Tror att hon testade vart Adrian stod, önskan var nog att Adrian skulle springa efter henne mer än vad han gjorde när hon tog avstånd.
Nardos = narcissist på latin???
Medlem
Hydraulslangens avatar
Men för HELVETE!
Dom andra har fest och roligt, men givetvis ska dom endast filma det där hjärndöda jävla Nardos helvetet!

Godnatt! 😡🤬☠💀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Nardos är plötsligt vän med Judith igen, men har satt Madde på listan som hon ska köra silent treatment mot nu då antar jag. Tro fan hon inte har någon ”nära” där inne.

Håller med! Nardos är ingens number 1 just nu! Frågan är vem hennes number 1 är..alltså den hon räddar före alla andra därinne..tror tyvärr att det är Peddot! -.-
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Bikten ligger i appen.

Appen? Jvar är denag har inte. Har endast CMORE gratis konto o TV4 Play
Medlem
Popcorn76s avatar
Meeeen Nardos, sluta prata!!!! SÅ jäkla ointressant. DC, byt vinkel. Släcker nu, skit trist.
2021-05-11, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så Nardos är plötsligt vän med Judith igen, men har satt Madde på listan som hon ska köra silent treatment mot nu då antar jag. Tro fan hon inte har någon ”nära” där inne.

Exakt, och varför ska det vara enkelväg med henne hela tiden? Judith ”får en ny chans” ? Emelie ignorerar hon för hon hänger med Madde som hon hatar... medans hon själv hänger med Pedram som hatar Emelie? Kan hon själv inte ta röven till dessa personer om hon vill att det ska vara så genuint och fint. Usch.
2021-05-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Bikten ligger i appen.

Kan du säga lite kort vad som sades annars?
Medlem
ziggarillens avatar
Den jag tror är besatt av miljonen är Peddot, Han kommer bli kolsvart i blicken om han blir utröstad och förmodligen åker knogjärnet fram ur byrålådan. Äcklig djävla snubbe som jag verkligen vill ha ut och gärna ihop med hans syster och elefantkvinnan Judit. Så vidriga människor alla tre. Nu är jag innerligt tacksam för att en av dom värsta rykte idag. Nu kan han sitta i sin sterila lägenhet och äta snorkråkor för jobbet hade han tydligen förlorat. Tanja, Emelie och Simon är dom som är mest värda att vinna men jag hoppas på Simon.
Medlem
Sa Nardos precis att hon inte har föräldrar som kan betala hennes räkningar o hyra?
Är det inte BB som täcker sånna kostnaderna medans de är i huset?
Eller är de ytterligare en sak som hon sitter o ljuger om..?
Medlem
Vad unikt att Nardos måste jobba och "säkra sin lägenhet" Offerkofta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in