Inte det som är grejen. Utan att man sitter och pratar om hur jävla bra dom är som kan hålla det på så trevlig nivå när någon fått en dålig sak. Det är största skitsnacket för hade det varit någon annan förutom Tanja och kaanske Judith hade det blivit ett jävla liv
Håller med om att det var osmakligt men förväntar mig inte mer från Simon.. Och håller absolut med om att det hade varit mer drama om det var någon annan. Just pga att det vore märkligt om de prioriterade Madde före deras ”egna”!
Pedram var inte så feg. Tror Emelie fattar att han rösta på henne 😅
Det vet hon redan och att han lagt sina 2r på henne länge nu i nomineringarna, förhoppningsvis ger han Madde 2:an nästa gång och åker ut mot henne sen!
Men man märker av att madde är lite fejk fast försöker dölja det "adrian sa att jag skulle ta hand om dig adrian" en kvart senare ger hon honom en extra nomineringsröst för att hon tänkte på vem hon skulle ha bäst chans att stanna kvar om hon satt mot och sedan när det blir en röstning till lägger hon den på honom igen och säger då "det är ingen som röster taktiskt här"
jag skulle hålla mitt gräs väääääääldigt kortklippt därinne så man ser alla ormar... och dessutom verkar hon typ på ganska humör trots att hennes stora "kärlek" har lämnat..
Madde är noll fake! Tror hon sett igenom Pedram bara. Som nu alla har gällt om hennes besatthet..nu ser ni hur hon fixar detta galant, utan att bryta ihop. Hade hon gjort det hade ni ju totalt dömt ut henne 😅
Hon är grym!
Madde kunde varit taktisk när hon satt med 3 röster på sig och valt Nardos så kanske båda fått 3 röster och då kanske Nardos fått 4 i nästa omröstning. De spelar ju inte spelet så hon ändrade sig inte.
Namaste, kumbaya, we shall overcome, ta det inte personligt...
AKA "DU ska ut för jag unnar inte dig miljonen ditt miffo, jag kommer aldrig att bonda på utsidan med dig heller"
Men man märker av att madde är lite fejk fast försöker dölja det "adrian sa att jag skulle ta hand om dig adrian" en kvart senare ger hon honom en extra nomineringsröst för att hon tänkte på vem hon skulle ha bäst chans att stanna kvar om hon satt mot och sedan när det blir en röstning till lägger hon den på honom igen och säger då "det är ingen som röster taktiskt här"
jag skulle hålla mitt gräs väääääääldigt kortklippt därinne så man ser alla ormar... och dessutom verkar hon typ på ganska humör trots att hennes stora "kärlek" har lämnat..
Fast hon har ju alltid röstat på pedram så vore väl mer falskt att rösta på någon annan fast man inte vill? Hon tror ju att hon har bäst chans att vara kvar om hon skulle stå mot pedram, hon kan ju inte rösta till sin egen nackdel?
Nu är dom så få så hur man än vrider och vänder så måste dom nominera någon och det kommer bli någon dom ändå på något sätt har en relation till samtidigt som att dom såklart själva vill vinna och måste tänka på det.
Simon är ju närmare Madde än Pedram, de två har ju väldigt sällan något snack med varandra men Pedram har "skrämt" dem till att inte ge honom päng, alla utom Madde och Emelie.