2021-05-10, 22:34
Moderator
Dr Kings avatar
Big Brother skall vinnas av någon som varit i huset hela tiden. Jokrarna är bara till för att röra om i grytan och ändra på gruppdynamiken. Jag tror att det är många fler än mig som tänker så. Därför kommer de som sitter mot Tanja i finalen att få många stödröster och avgå med segern.

Simon och Emelie har full koll på detta och att de har en mycket bättre chans head to head mot Tanja i en final än de vill ge sken av.
Medlem
MEN VA, vad sker nu? Är Simon den första?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Vem ska få en extra nomineringsröst nu, hoppas på Tanja eller Simon!

Hoppas på bög madde
2021-05-10, 22:35
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Nej faktiskt. Pedram är absolut inte en av mina favoriter. Men... jag är en ömhjärtad djävel och tycker faktiskt lite synd om honom. Att han gråter tror jag kan vara en uppdämd ledsenhet över att ha varit utsatt för ett flertal situationer när han någonstans har förstått att han inte är omtyckt. Det är gränsande till mobbing och jag kan föreställa mig hur det kanske känns. Hur än saken är så är även Pedram en människa och vi har ingen aning om hur hanns liv varit, hans vedermödor och sorger eller vad som format honom till den han är i dag.

Jag vet att jag sticker ut hakan och trots att jag känner så här just nu så är han den jag kommer att rösta ut nästa måndag om tillfälle ges.

Fint skrivet. Även jag vill att han är den som lämnar nästa gång.
Bannlyst
Simon är falsk, får massage av Madde varje kväll och lägger på henne, dåligt av honom.
Varför inte på Pedram lr nardos?
Nä, min vinnare är Tanja, hon är inte lika falsk som Simon 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Medlem
Simon spenderar jättemycket tid med Madde, och nästan inte alls med Nardos.
Hävdar att han röstar på den han umgås minst med.
Och han fortsätter ändå att nominera henne precis hela tiden.

Sånt jävla skitsnack. Han röstar på Madde, enbart för att han tror hon är den svagaste att sitta mot om han skulle hänga löst. Varför kan han inte vara ärlig? Så fegt Simon.
2021-05-10, 22:36
Medlem
Sjukt att Tanja står i 2.75! Rena rama banken, där kan man lägga en årslön utan att ens va nervös!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Big Brother skall vinnas av någon som varit i huset hela tiden. Jokrarna är bara till för att röra om i grytan och ändra på gruppdynamiken. Jag tror att det är många fler än mig som tänker så. Därför kommer de som sitter mot Tanja i finalen att få många stödröster och avgå med segern.

Simon och Emelie har full koll på detta och att de har en mycket bättre chans head to head mot Tanja i en final än de vill ge sken av.

Även dikmen sade att det spelar ingen större roll om följare talet så jag hoppas alla retards där hemma röstar kvar tanja
Medlem
ovaxadbanans avatar
NEEEJ!! Judith ska fortsätta med hälsningar till Adrians kärleksbarn 🙄🙄😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Simon spenderar jättemycket tid med Madde, och nästan inte alls med Nardos.
Hävdar att han röstar på den han umgås minst med.
Och han fortsätter ändå att nominera henne precis hela tiden.

Sånt jävla skitsnack. Han röstar på Madde, enbart för att han tror hon är den svagaste att sitta mot om han skulle hänga löst. Varför kan han inte vara ärlig? Så fegt Simon.

Ja samma skit varje gång, börjar bli less det och hans skitsnack
2021-05-10, 22:37
Medlem
Jag förståååår inte Simon! Han gnäller gång på gång att Tanja inte förtjänar att vinna o verkar se henne som det enda hindret mellan honom o miljonen! MEN han har aldrig nominerat henne eller gett henne en nackdel...förstår ingenting!
2021-05-10, 22:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Simon är falsk, får massage av Madde varje kväll och lägger på henne, dåligt av honom.
Varför inte på Pedram lr nardos?
Nä, min vinnare är Tanja, hon är inte lika falsk som Simon 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Det går bra för honom att uttnytja henne genom massage

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in