2021-05-10, 22:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Bästa måndagen hittils.

Så dåligt beteende av Nardos just nu. En halvljummen kram till Madde och sen iväg.
Hennes känslor för Adrian är tydliga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Bra att Madde är kvar. Rätt person åkte ut.

Vad tillför madde????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja verkligen men allt annat hade varit helt galet!

Ja Madde förtjänar att få stanna för hon har inte gjort något fel då hon utan kontroll fått känslor för den mest torra av personer som inte har vett att kunna förklara klart och tydligt vad som gäller. Han kunde bara ha sagt, Nej Madde jag vill bara vara vän! Istället har han hållt på och kastat betet fram och tillbaka, ger komplimanger, massage o.sv inte konstigt att Madde är osäker på AD!

Så AD är den som ansvarar för denna relation genom att just ge henne falska förhoppningar som han så stort sagt att han inte vill vara orsaken till!

Så nu är hon fri och har en vecka där hon får vila och uppleva dagarna utan att Adrian ligger som en skugga över tillvaron. Hoppas att hon kan njuta över dagarna hon har kvar. Relationen med Adrian får hon ta tag i när hon kommer ut. Känner mig hemsk men hoppas att hon ska komma till insikt om hur han nog är. Önskar henne inte en relation med den mannen/pojken. Tror att det finns långt bättre alternativ för hennes framtid.
Medlem
Rudiebois avatar
MmmmmMadde längtar tills hon kan komma ut till den riktiga världen och bli Adrians personliga och enda kvinnliga night stalker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja riktigt fult. Nu sitter de två råttorna på utegården och ska lipa ikapp.

Ut med dessa två. SNÄLLA
Medlem
Mammagruppen kokkkar, Instagramsekten kokkkkkkar, vissa roliga användare här kokkkkarr. Det är det här som är det bästa av allt, när dom där idioterna kokkkkar. Usten är bara en tönt som behöver växa upp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Pedram gråter inte för Adrian, han gråter för han insett att grabbarna grus inte är så starka som han trodde! Jävla skådespelare

Exakt! Hur ska han nu få ut Emelie liksom? Han inser att han är näst på tur att få åka hem.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nu kan jag börja följa liven igen....

Jaa! Jag har bara tittat fem minuter sedan förra måndagen..Nu ska jag titta igen också sista tiden när irritationsobjektet äntligen drog hem till Lund
Avstängd
Stackars peddot. någon har ju dött!
2021-05-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Surprise att de enda som inte kramar/säger ngt är Pedram o Nardos....
Peddot gick iaf och gav en liten kram men lilla prinsessan satt kvar och tittade bort och Madde fick gå till henne, för att få en halvkram
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det måste bli så här och nästa gång har vi en knäckt Juduth, vi måste kapa kedjorna!
Absolut! Hennes man är nästa som ska ut!
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Alla tröstar Madde utom Peddo och Nardos. Tydligare än så här blir det inte. Peddo är nu rejält isolerad i huset.

Eh, Adrian och Pedrams relation är 100 ggr mer äkta än Adrian och Maddes.
Så den som egentligen ska tröstas är knappast Madde. Hon kan i så fall snarare tröstas för att han inte besvarar hennes känslor snarare än att de lämnar varandra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in