2021-05-10, 20:33
Medlem
Kollade in i min spåkula precis. Och tyvärr säger jag bara. Inte denna vecka heller
2021-05-10, 20:33
Bannlyst
Om det skulle va rättvist så skulle Pedram åka ut, han har överlägset lägst stöd.

Hoppas dom räddar Simon först och skickar in 3 i annexet ✌️✌️✌️
2021-05-10, 20:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ni som hänger på Discord, hur ser stödet för Simon ut där? Är på riktigt lite orolig att han inte kommer bli kvar pga att folk bara tar för givet att han sitter säkert och röstar åt annat håll.
Du kan vara lugn.👍
2021-05-10, 20:35
Medlem
wowverkligens avatar
Adrian kan verkligen inte gå en timme utan att kasta, putta eller sparka på någonting?? Lovar att han sitter och kastar boll mot vägg när han sitter hemma ensam nää just det han bor hos sina föräldrar som antagligen aktiverar honom som en liten valp
Medlem
pukkas avatar
Kan vara jämnaste röstningen på länge. Hatar att man stödröstar såhär i slutet. Varför ska man rösta på Adrian bara pga att han är ett stöd till nardos? Idioter.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så blir det inte, men om det blir så är det ADs fel. Glöm inte det!

Jag lade en hundring dock på att Judith lämnar. Det är sjukt odds på en deltagare som jag ser inte har något stöd någonstans, utom kanske i mammagruppen. Adrian åker ändå härnäst tillsammans med Pedram eller Judith om hon nu är kvar. Så vem som lämnar idag har ingen som helst betydelse för utgången. Utom att jag kan bjuda Majsan på lite extra gott i veckan. Hon gillar en dyr Hills portion
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Om det skulle va rättvist så skulle Pedram åka ut, han har överlägset lägst stöd.

Hoppas dom räddar Simon först och skickar in 3 i annexet ✌️✌️✌️
Hahah kul om dom sa dom som ska in i annexet är PEDRAM och bara peddot hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja det vore bra om Adrian och Juddan åkte ut. Juddan för att det blir lite tystare och så kommer det bli väldigt underhållande att studera de övriga när de ska laga mat (det är årets största behållning för mig, som jag har garvat).

Adrian tillför inget så jag kommer inte att sakna honom.

Jag håller med, man känner ju sig som en gourmet kock själv när man kollar på hur de är i köket 😂😂
Har liven på nu och känner mig som en hygglig sångare också när jag hör Nardos 😂😂
2021-05-10, 20:36
Medlem
Tänk om de hade varit så här oftare! 😍😍😍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Adrians kontoansvarige har lagt ut hans bikt som ett försök att blidka fler Nardosfans att rösta. Förvånad att han hänger fast vid att Madde sagt att det var en skojgrej på fyllan att hon ansåg Nardos sno Adrian 😂 Madde har varit pissed på riktigt angående det...blir kul när han kommer ut och ser det själv.

Såg det precis. Han menar alltså att den kvällen Madde var fly förbannad för att Nardos och han hade deeptalk, så var det en citat ”skojgrej” från hennes sida. Vilken jävla pajas. Ut med han idag så han kan åka hem och titta på alla klipp!
Medlem
Man blir lite rörd av alla favoritlåtar från säsongen, väcker minnen och borde göra extramkt hos dom nu
2021-05-10, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Jag håller med, man känner ju sig som en gourmet kock själv när man kollar på hur de är i köket 😂😂
Har liven på nu och känner mig som en hygglig sångare också när jag hör Nardos 😂😂
Jag känner mig som en hygglig dansare när jag ser Adrian 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in