2021-05-10, 19:40
Medlem
xrlpyts avatar
Madde leder på Tessans omröstning på insta, vad nu det betyder.
2021-05-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Jag gillar tydligen att plåga mig själv 😑
https://imgur.com/a/k5juljl

Bra att du fick det på film. Jävla idiot är vad han är
2021-05-10, 19:43
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahaha Juddan är en het kandidat. Hon sitter på muggen och ska käka några. Varje gång kameran vänds mot henne så avbryter hon och klistrar den snabbt som fan på väggen.

Produktionen vet och borde göra en grej av det. Ha med det som en fråga i kommande frågesport och outa den jäveln!

Hehe.
Jag har sett att hon käkar på dasset men aldrig riktigt följt upp vad hon gör när kameran vrids, brukar titta bort just då. De gjorde ju en snygg grej av det förra året när Frida nöjt grävde och stoppade i sig. Förhoppningsvis kan de köra en liknande kavalkad med Judith, och sedan snabbt klippa till när hon knådar degen med fingrarna
2021-05-10, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hehe.
Jag har sett att hon käkar på dasset men aldrig riktigt följt upp vad hon gör när kameran vrids, brukar titta bort just då. De gjorde ju en snygg grej av det förra året när Frida nöjt grävde och stoppade i sig. Förhoppningsvis kan de köra en liknande kavalkad med Judith, och sedan snabbt klippa till när hon knådar degen med fingrarna
usch...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Jag gillar tydligen att plåga mig själv 😑
https://imgur.com/a/k5juljl
Helt jävla otroligt
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag störde mig länge på Adrians mössa, men när jag ser hans "hår" så vill jag inget hellre än att han tar på sig den igen.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Helt jävla otroligt
HOPPAS idiotmössa får åka hem och äta. 🤢🤢🤮
2021-05-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag störde mig länge på Adrians mössa, men när jag ser hans "hår" så vill jag inget hellre än att han tar på sig den igen.

MVH/Gnomegirl.
Det ser märkligt ut. Men lätt att det blir så när man är för snål för att gå till frisör 😂
Avslutad
Då får vi se vilken maffia som är störst. Emeliemaffian där alla verkar rösta Madde och Nardosmaffian där alla verkar rösta Adrian.

Har lagt märke till att Emelies insta är den som verkar växt mest av alla deltagarna i år om man tänker på startantalet följare. Hon har gått om Adrian som hade fler än henne länge.

Ser mörkt ut för Latrian.
Medlem
Haha nä finns absolut ingenting att säga om Adrians kläder! Ja kanske förutom att man aldrig sett en t shirt med så långa armar, eller att man väljer att ha en simpel HM t shirt på liven när man ev kan åka ut! Tror tom han använt den som pyjamas också
Medlem
Citat:

MVH/Gnomegirl.
+1. 🙈
2021-05-10, 19:49
Medlem
Citat:

MVH/Gnomegirl.
Roligaste ögonblicket i huset är när Adrian har på sig mössan i poolen. Asflabbar varje gång jag tänker på det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in