2021-05-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
"Ta på deg skylden, ellers får du ingen arv"

Utfordringen med denne teorien er at ingen har påtatt seg skylden.
Citera
2021-05-10, 18:57
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Det kan ha vært enn skyld han tok på seg. Jeg tar i alle fall for gitt etter hvert at TH faktisk har alibi når det gjelder selve drapstidspunktet. Men han kan selvsagt fortsatt være involvert

Hvis TEH er involvert er TH i hvert fall delaktig i å dekke over det i ettertid, uansett, slik jeg ser det.

Hvordan han trodde det eventuelt kunne hjelpe sønnen, samtidig som han ikke vil gå med på å selv være mistenkt, er usikkert.

Rørende omtanke for sønnen, men ikke såpass at han ofrer seg selv?
Citera
2021-05-10, 18:59
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony

Det beste ville selvfølgelig vært å prøve å la saken forbli uløst i første omgang, sånn at ingen trenger å ta på seg skylden, før det eventuelt blir tvingende nødvendig.
Citera
2021-05-10, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Hva skjer med kidnappingseventyret?
Der har vi jo selve kidnappingen, kravbrevet og kommunikasjonen med kidnapperen. Henger sammen som perler på en snor.
Citera
2021-05-10, 19:00
Medlem
TEN sin forklaring i boka høres som omdiktet dekkhistorien.han lyver om han ville ta seg en bad og hvordan han fikk skader.
Hvis TH planlagte hele greie ,har han også planlagt å provosere en krangel med AE.
Og TEN kunne ble skada av TH da han forsvarte mora.(?) Mulig han var veldig russa og husket dårlig hendelsesforløp. Men han ble fortalt av TH at AE døde plutselige og han ble nødt til å spille m TH. kjøre bort liket om natta.Deretter tidlig morgen stagge og vaske.
MB lyver
Og trusselbrevet ble skrevet lenge før.
Citera
2021-05-10, 19:03
Medlem
Citat:
Hvis TEH er involvert er TH i hvert fall delaktig i å dekke over det i ettertid, uansett, slik jeg ser det.

Hvordan han trodde det eventuelt kunne hjelpe sønnen, samtidig som han ikke vil gå med på å selv være mistenkt, er usikkert.

Rørende omtanke for sønnen, men ikke såpass at han ofrer seg selv?
Konspirasjonsteorien TH/RU avløses av konspirasjonsteorien TH/TEH ?
Citera
2021-05-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Der har vi jo selve kidnappingen, kravbrevet og kommunikasjonen med kidnapperen. Henger sammen som perler på en snor.

"Selve kidnappingen"?

Hehe, fint du slår fast for oss at kidnapping fant sted. Politiet kunne også hatt god bruk for deg i denne saken. Kan du ikke hjelpe dem med å finne AEH og fortelle hvem kidnapperne er også?
Citera
2021-05-10, 19:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Konspirasjonsteorien TH/RU avløses av konspirasjonsteorien TH/TEH ?

Du hadde vel kanskje håpet at de nye opplysningene skulle frita TH helt fra mistanke?
Citera
2021-05-10, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Jeg synes alt tyder på at TH dekker over sønnen.
Citera
2021-05-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg synes alt tyder på at TH dekker over sønnen.

Han ønsket åstedsgranskere kjappest mulig på plass i boligen, så jeg tviler sterkt på det.
Citera
Medlem
tjallabaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen

Det står bl.a at sønnen deres var hjemme i huset deres og passet valpen når de var på teater.. Han skulle ta et bad i 2 etasje og mens badekaret fyltes med vann så hadde han gått ned igjen til valpen. Vannet hadde rent over kanten på badekaret. Når han moppet gulvet hadde han knust taklampen på badet med skaftet, fått glasskår over seg som traff ryggen og han begynte å blø. Han hadde ikke fått tørket opp alt før han dro..

høres ut som en røverhistorie,
eller rettere sagt, det minner meg om en historie fra Donald Duck med Klodrik i hovedrollen
Citera
Medlem
Citat:
Det beste ville selvfølgelig vært å prøve å la saken forbli uløst i første omgang, sånn at ingen trenger å ta på seg skylden, før det eventuelt blir tvingende nødvendig.

Det kunne du potensielt ha rett i.

Men nå kommer sannheten frem og det skal alle prise seg lykkelig over.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in