2021-05-10, 17:32
Medlem
Flor-Idas avatar
FLOR-IDA SPEKULERAR:

Kvällens utgång

Först räddas Judith
Sen räddas Simon
AddeMadde till annexet
Adde åker
Madde gråter

Ny vecka startar
2021-05-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
FLOR-IDA SPEKULERAR:

Kvällens utgång

Först räddas Judith
Sen räddas Simon
AddeMadde till annexet
Adde åker
Madde gråter

Ny vecka startar

Låter som en bra kväll, får hoppas på de
2021-05-10, 17:35
Bannlyst
Det är ändå konstigt att spelbolagen sätter upp så lågt odds på Adrian.
Känns som dom enbart gå på hur mammagruppen röstar.
Kollar man på insta så är det många som pushar för Adrian.
Synd man aldrig får veta resultatet i %.
Vilka deltagare som åkt ut lr instakonton stöttar Judith?
Jag har inte sett några.
2021-05-10, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Åker inte AD ut ikväll så är det riggat och då består antagligen produktionen av 90% lovestruck tjejer och resten måste bara följa order! Annars förstår jag inte hur han kan vara kvar för det börjar bli tröttsamt att folk blundar för hans ego beteende och ögontjäneri!!! Ser nu hur han maxar det för fortfarande vet han att det finns tid kvar. Falskt!
Röstar de fram den mansgrisen så ka de lägga ner Metoo. Vem vill ta över morsans tjänster? Han trodde ju dessutom att frågan om bortskämd kom från Emelie. Nollkoll på sitt beteende!🤬
2021-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jaha vi gillar inte tittutleken på Flashback. Glömde var jag var ett ögonblick där. Ingen har varit barn antar jag..

Det är väl just det som är grejen. Vi har varit barn. Ger mig förövrigt fortfarande the chills att tänka på att ett barn i tittutleks-ålder sätts framför BB en gång i veckan. Speciellt nu när vi vet mer om familjen till skrället därinne som styr upp eländet. (Och ja ja JA, dEt äR kLoCkAn 17 iNgEt HänDeR jU äNdÅ. Idc det är ett sinnessjukt beteende.)
2021-05-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag har inte sett några.
Nä tänker samma, ser mycket mer stöd överallt för Adrian och knappt inget för Judith? Vilka stöttar henne? Hoppas oddsen stämmer , men känns lite skevt när man läser runt på olika forum..
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
FLOR-IDA SPEKULERAR:

Kvällens utgång

Först räddas Judith
Sen räddas Simon
AddeMadde till annexet
Adde åker
Madde gråter

Ny vecka startar
Vore perfekt👍
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag har inte sett några.
Kanske de har uppgifter om att han var en hårsmån från att åka redan förra veckan?
Kan det vara så att prod är tvungna att rapportera siffror till nån kontrollmyndighet, med tanke på att det är pengar på spel?
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-10 kl. 17:40.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu är det faktiskt bra med göteborgskan, snälla sluta.

ÄR’E DU ELLEH JA’ SOM BESTÄMMER, är’e du elleh ja’?
2021-05-10, 17:40
Medlem
Kan det bli en skräll ikväll tro? Hoppas förstås inte det. Men att Juddan står som 6.00 i odds är konstigt. Bettingbolagen måste ju enbart gått efter mammagruppens omröstningar den här gången. Tror det står mellan Judith eller Judith att lämna. Kan mycket väl bli Judith. Ser inte att hon pushas nånstans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu ska jag vara lite djup här, jag lovar att det inte ska bli någon vana. Men detta kan också vara en förklaring till hans ohämmade glufsande.

Han har sedan barnsben fått sig itutat att alltid äta upp maten och fått beröm för hur duktig han är när han gjort det.
Sedan har det rullat på och i hans enkelspåriga hjärna är han duktigare ju mer han äter. Han tror att tittarna står upp i soffan och applåderar när han trycker i sig sin fjärde portion, precis som mamma och pappa brukade göra.

MVH/Gnomegirl.
Exakt. När han åt upp maten fick han ibland en glass, eller tre. Belöningssystemet försvann aldrig och sitter kvar där i 30+ års ålder. Han väntar fortfarande på glassen i mammas frys. Men den kommer aldrig.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Röstar de fram den mansgrisen så ka de lägga ner Metoo. Vem vill ta över morsans tjänster? Han trodde ju dessutom att frågan om bortskämd kom från Emelie. Nollkoll på sitt beteende!🤬

BB väljer ju ut återkommande frågor som liknar varandra från olika tittare. Att de deltagare som får kritik, inte tar tittarnas upplevelse på allvar är ju bara nonchalans och bekräftar ytterligare att de inte föstår hur liten synvinkel husets deltagare har i jämförelse med tittarnas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in